abcd423417984 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei Jeg reinstallerte nettopp windows (XP pro SP2) og da finner den ikke JBOD raidet mitt. Før reinstallering fungerte det fint. Jeg har NForce 4 SLI hovedkort fra asus. Noen ideer om dette? Windows update ser heller ikke ut til å fungere for å finne noe manglende drivere eller lignende. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Du har installert chipsetdriverne fra Nvidia ? Endret 12. mai 2007 av BearCat Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Prøv denne : http://www.siliconimage.com/docs/3114-W-I32-R_1550.msi Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Hei Fikk fiksa det...trikset var som følger: måtte disable raidet under install ellers fant ikke installern NOEN disker etter første steg av installern måtte jeg skru raidet PÅ igjen for at chipset-driver installern skulle finne raidet og installere drivern Ga meg 2 timer ekstra arbeid når jeg måtte reinstallere IGJEN, men alt funker strålende nå. Problemet var rett og slett at fordi jeg måtte koble ut raidet under install ble heller ikke raid-driverne installert under install av nforce driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå