erlber Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg fant fram min gamle favoritt, Transport Tycoon Deluxe. Men det får jeg ikke til å fungere. Noen som har noen gode tips? Ha dualboot med XP Pro og DOS 5.0? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 søk på forumet...er sikkert 10 saker som forklarer hva du må gjøre for å få det til å virke.... Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg fant fram min gamle favoritt, Transport Tycoon Deluxe. Men det får jeg ikke til å fungere. Noen som har noen gode tips? Ha dualboot med XP Pro og DOS 5.0? det finnes en windows versjon av ttdx faktisk, let på google etter det +abandonware og sånt så finner du nok. tror det var et selskap som het "fish" som laga den win versjonen Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 tror det var et selskap som het "fish" som laga den win versjonen Selskapet som har laga TTD har en logo med en fisk, kanskje den du tenkte på... programmet du leter etter heter TTDPatch, det gjør det mulig å spille TTD i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå