Gå til innhold

Ny god cpu-blokk, hvilken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Swiftech Apogee GT.

D-Tek FuZion skal heller ikke være dårlig

8595446[/snapback]

D-Tek FuZion ville nok vært det beste valget, ettersom han ikke har en voldsomt kraftig pumpe. Denne er imidlertid ikke å oppdrive i Norge (som vanlig), så da er Swiftech det eneste valget.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å bestille en D-Tek Fuzion fra www.petrastechshop.com

denne yter litt bedre enn swiftech'ene uansett hvilken pumpe, men krever ikke så mye flow.. er ikke like mye motstand i den som i swiftech sine, hvis jeg husker rett da.. :p

Men hvis man skal gå for en av Swiftech sine, så ville jeg betalt de 100kr for GTX, den er mer satt opp for Quad-core, også ser den jo så mye, mye bedre ut ;)

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å bestille en D-Tek Fuzion fra www.petrastechshop.com

denne yter litt bedre enn swiftech'ene uansett hvilken pumpe, men krever ikke så mye flow.. er ikke like mye motstand i den som i swiftech sine, hvis jeg husker rett da.. :p

8602868[/snapback]

Nei, GTX yter litt bedre med "buet base", dvs at du bruker den overstore o-ringen som følger med. Men det stemmer at FuZion er mindre resistent og krever mindre av pumpa di. Hvor mye porto må du betale fra Petras? Er de villige til å "underdrive" verdien på pakken? Jeg er selv meget interessert i å bestille noe "snacks" fra dem.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Hvor mye porto må du betale fra Petras? Er de villige til å "underdrive" verdien på pakken? Jeg er selv meget interessert i å bestille noe "snacks" fra dem.

8611825[/snapback]

Spørr du pent, så sender de som Gift

8612225[/snapback]

Takk for det. Fyrte avgårde en mail nå og spurte om de evt. kunne merke som gave. Jeg renger med jeg må bestille via e-mail og betale med PayPal om dette skal gå i orden?

Lenke til kommentar
Jeg synes btw at de har dårlig kundeservice.. tar laaaaang tid mellom hver gang de svarer på mailene mine.. :S

8614792[/snapback]

Tja, jeg vet ikke. Svarte relativt kjapt på mine henvendelser. Det er viktig å bemerke seg at det ser ut som at om dette er et relativt lite to-mannsforetak med en sannsynligvist raskt voksende kundemasse. Tipper de har litt å gjøre.

De er villige til å merke pakken som gave. Flotters! :)

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...