_sindre_ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei! Jeg får meg snart ett bigwater 745-sett, med blant annet en ny annen pumpe, Hydor L30 pumpe. Noen tips til en bra cpu-blokk til overklokking av E6600? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Swiftech Apogee GT. D-Tek FuZion skal heller ikke være dårlig Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Hvor mye tror dere at skifte av blokk vil påvirke temperaturen? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Apogree GTX! Den skal vere betre enn GT. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Apogree GTX! Den skal vere betre enn GT. 8596796[/snapback] Den er 1*C bedre på 100w load, og koster alikevel 100kr mer. Verdt det? Nei, med mindre du er veldig opptatt av temperatur og har quad core. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jada, har ikkje sagt at det var verdt det, men at den er betre enn GT... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jada, har ikkje sagt at det var verdt det, men at den er betre enn GT... 8596947[/snapback] Jojo. Men når man kjøper BigWater, sier det nesten seg selv at man er mest opptatt av bang/buck, ikke for det mest ekstreme Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Swiftech Apogee GT. D-Tek FuZion skal heller ikke være dårlig 8595446[/snapback] D-Tek FuZion ville nok vært det beste valget, ettersom han ikke har en voldsomt kraftig pumpe. Denne er imidlertid ikke å oppdrive i Norge (som vanlig), så da er Swiftech det eneste valget. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 men ingen som vil fortelle meg hvor mye bytte av blokk vil påvirke cpu-temp? føler ikkje det er så mye vits hvis det er snakk om 2 grader.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 men ingen som vil fortelle meg hvor mye bytte av blokk vil påvirke cpu-temp? føler ikkje det er så mye vits hvis det er snakk om 2 grader.. 8600523[/snapback] Kansje 3 grader Ikke så mye og hente vil jeg tro. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg kommer til å bestille en D-Tek Fuzion fra www.petrastechshop.com denne yter litt bedre enn swiftech'ene uansett hvilken pumpe, men krever ikke så mye flow.. er ikke like mye motstand i den som i swiftech sine, hvis jeg husker rett da.. Men hvis man skal gå for en av Swiftech sine, så ville jeg betalt de 100kr for GTX, den er mer satt opp for Quad-core, også ser den jo så mye, mye bedre ut Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Jeg kommer til å bestille en D-Tek Fuzion fra www.petrastechshop.comdenne yter litt bedre enn swiftech'ene uansett hvilken pumpe, men krever ikke så mye flow.. er ikke like mye motstand i den som i swiftech sine, hvis jeg husker rett da.. 8602868[/snapback] Nei, GTX yter litt bedre med "buet base", dvs at du bruker den overstore o-ringen som følger med. Men det stemmer at FuZion er mindre resistent og krever mindre av pumpa di. Hvor mye porto må du betale fra Petras? Er de villige til å "underdrive" verdien på pakken? Jeg er selv meget interessert i å bestille noe "snacks" fra dem. Endret 14. mai 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvor mye porto må du betale fra Petras? Er de villige til å "underdrive" verdien på pakken? Jeg er selv meget interessert i å bestille noe "snacks" fra dem. 8611825[/snapback] Spørr du pent, så sender de som Gift Lenke til kommentar
TordO Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg er ikke sikker på hva portoen er, men neppe over 200kr for 3-5dagers shipping... Skal høre om de kan sende den som gift Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvor mye porto må du betale fra Petras? Er de villige til å "underdrive" verdien på pakken? Jeg er selv meget interessert i å bestille noe "snacks" fra dem. 8611825[/snapback] Spørr du pent, så sender de som Gift 8612225[/snapback] Takk for det. Fyrte avgårde en mail nå og spurte om de evt. kunne merke som gave. Jeg renger med jeg må bestille via e-mail og betale med PayPal om dette skal gå i orden? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes btw at de har dårlig kundeservice.. tar laaaaang tid mellom hver gang de svarer på mailene mine.. :S Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg synes btw at de har dårlig kundeservice.. tar laaaaang tid mellom hver gang de svarer på mailene mine.. :S 8614792[/snapback] Tja, jeg vet ikke. Svarte relativt kjapt på mine henvendelser. Det er viktig å bemerke seg at det ser ut som at om dette er et relativt lite to-mannsforetak med en sannsynligvist raskt voksende kundemasse. Tipper de har litt å gjøre. De er villige til å merke pakken som gave. Flotters! Endret 15. mai 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg må betale $70 i porto. Det er da express med tracking. Min pakke vil bli såppas tung, derfor vil den koste en del Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg synes btw at de har dårlig kundeservice.. tar laaaaang tid mellom hver gang de svarer på mailene mine.. :S 8614792[/snapback] Det er p.g.a tidsforskjellen mellom norge og amerika. Husker ikke helt va den var.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå