Gå til innhold

CS på to dataer? :P (Noob)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okai.. Vet ikke en gang om PC'en vil klare å kjøre 1.6 (Ja, jeg vet det. Le.). Kanskje jeg bare venter et år med å kjøpe. Da vanker det ny PC.

 

EDIT:

 

Ser egentlig at spørsmålet mitt ble litt rart, og vet ikke om jeg får samme svar, men: Jeg skal ikke brukte begge PC'ene samtidig. Når jeg er hos pappa vil jeg spille der og når jeg er hos mamma vil jeg spille der. Kan jeg spille med samme account, da? :p

Endret av PingvinKnut
Lenke til kommentar

Prossesor: 2,80 GHz

Minne: 504MB RAM

Skjerm: Skjermkort: 64 MB.. 60Hz.

 

Kanskje det bare er jeg som tror PC'en er dårlig, fordi jeg aldri har fått spill til å kjøre ordentlig.

 

Har forresten en dårlig, piratkopiert versjon av 1.6 uten steam, som hakker. :p Derfor jeg har mista troen, sikkert.

Lenke til kommentar

Nei, fordi cs kan bare være på steam'accounts, du kan ikke innstalere cs standalone. Og den kan bare være bundet til èn steamaccount.

 

Ideen bak forklaringen min var at du kunne ha så mange MSN klienter du ville på så mange pcer du vil, og du kan bruke msn-adressen din på alle disse, men du kan bare ha èn klient aktiv med èn adresse, på hvilket som helst gitt tidspunkt.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Skal prøve å forklare.

 

Steam er et gratis program som går ann å laste ned fra http://www.steampowered.com. Der kan du lage en account og du kan logge på samme account på hvilken som helst pc som har steam. Det er mange spill man må spille via Steam (CS, HL, DoD, RO osv) og for å gjøre det må man registrere CD-keyen på accounten din. Når du da skal spille logger du inn på accounten på steam og starter spillet. Hvis du da skal spille CS på enn annen pc. Innstalerer du spillet med CD'en, hvis du ikke har CD så innstalerer du bare steam. Etter at du har innstalert CS/Steam så logger du deg inn på din egen Steam account og du kan begynne å spille/laste ned spillet. Du har en account som du kan spille på hvilken som helst pc i verden som har Steam og CS så du kan fint spille spillet både hos mora og faren din.

 

Hvis du ikke forstod kan jeg si det enkelt å greit; Du kan spille den CS på flere pc'er med den samme CD-keyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...