Tunky Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei. Hvis jeg kjøper meg CS 1.6 (Anthology elns). Kan jeg innstalere det på to dataer og spille med samme steam-acc. på begge? Eller må jeg betale for 2 stem-acc. da? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du kan bruke samma Steam-account så lenge du spiller med som er på samme nettverk som deg. (LAN) Hvis du/dere vil spille online må dere ha to Steamaccounter med CS 1.6 på. -neadii Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei. Hvis jeg kjøper meg CS 1.6 (Anthology elns). Kan jeg innstalere det på to dataer og spille med samme steam-acc. på begge? Eller må jeg betale for 2 stem-acc. da? 8593707[/snapback] Du må ha 2 steam spill Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Okai.. Vet ikke en gang om PC'en vil klare å kjøre 1.6 (Ja, jeg vet det. Le.). Kanskje jeg bare venter et år med å kjøpe. Da vanker det ny PC. EDIT: Ser egentlig at spørsmålet mitt ble litt rart, og vet ikke om jeg får samme svar, men: Jeg skal ikke brukte begge PC'ene samtidig. Når jeg er hos pappa vil jeg spille der og når jeg er hos mamma vil jeg spille der. Kan jeg spille med samme account, da? Endret 12. mai 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Omtrent alt klarer CS 1.6 Har selv gamet det med GF2 og PIII 1 ghz =) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Prossesor: 2,80 GHz Minne: 504MB RAM Skjerm: Skjermkort: 64 MB.. 60Hz. Kanskje det bare er jeg som tror PC'en er dårlig, fordi jeg aldri har fått spill til å kjøre ordentlig. Har forresten en dårlig, piratkopiert versjon av 1.6 uten steam, som hakker. Derfor jeg har mista troen, sikkert. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det du lurer på går an, du kan spille både hos mora di og faren din på nettet. funker fint overalt bare 2 stk ikke bruker samme steam acc på nett Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det skal holde det, muligens litt mer RAM hadde vært godt, men det skal holde så lenge du bare kjører CS. Ja, du kan bruke samme steam'acc på begge pcene, så lenge bare èn er aktiv om gangen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Så jeg bare innstalerer 1.6 og Steam hos begge, men må ikke bruke de samtidig, ja. Ok. Tusen takk alle sammen. EDIT: Leif was here Endret 12. mai 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Er det ikke noen sånn CD-key, sånn at man bare kan bruke CD'en èn gang? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jo, cdkeyen kan bare brukes en gang, men cdkeyen er bundet til steamaccen. La oss ta for oss MSN som eksempel. Du har èn msn adresse, men den er ikke bundet til pcen din, den er bundet til msn, altså kan du bruke den hvor som helst i verden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Så CD'en kan brukes på mange PC'er for å innstalere 1.6, men bare til å opprette ÈN Steam-account? Endret 12. mai 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Nei, fordi cs kan bare være på steam'accounts, du kan ikke innstalere cs standalone. Og den kan bare være bundet til èn steamaccount. Ideen bak forklaringen min var at du kunne ha så mange MSN klienter du ville på så mange pcer du vil, og du kan bruke msn-adressen din på alle disse, men du kan bare ha èn klient aktiv med èn adresse, på hvilket som helst gitt tidspunkt. Endret 12. mai 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Må jeg kjøpe 2 stk. for å kunne spille både hos mamma og pappa, da? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 NEI!. CS er BUNDET TIL ACCOUNTEN DIN, IKKE TIL PCEN. ACCOUNTEN DIN KAN FLYTTES FRITT RUNDT DER DU VIL. Beklager caps, men må du virkelig ha det inn med teskje? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Må jeg kjøpe 2 stk. for å kunne spille både hos mamma og pappa, da? 8593993[/snapback] Nei. Så lenge du husker på å logge av brukeren din hos mor/far før du drar til far/mor. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Skal prøve å forklare. Steam er et gratis program som går ann å laste ned fra http://www.steampowered.com. Der kan du lage en account og du kan logge på samme account på hvilken som helst pc som har steam. Det er mange spill man må spille via Steam (CS, HL, DoD, RO osv) og for å gjøre det må man registrere CD-keyen på accounten din. Når du da skal spille logger du inn på accounten på steam og starter spillet. Hvis du da skal spille CS på enn annen pc. Innstalerer du spillet med CD'en, hvis du ikke har CD så innstalerer du bare steam. Etter at du har innstalert CS/Steam så logger du deg inn på din egen Steam account og du kan begynne å spille/laste ned spillet. Du har en account som du kan spille på hvilken som helst pc i verden som har Steam og CS så du kan fint spille spillet både hos mora og faren din. Hvis du ikke forstod kan jeg si det enkelt å greit; Du kan spille den CS på flere pc'er med den samme CD-keyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå