Wazzabazza Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg har noe rart med mine to Kald-Katode-lys.. Jeg har to blåe 10 cm lys.. Når jeg slår dem på så lyser dem helt vanlig, bare at helt i den enden der hvor det ikke stikker ut ledning så er det en liten glo, som ser ut som den lager sterk varme. Men etter at lysene har stått på en liten stund så blir gloa mindre og mindre. Men den er der hele tiden, men til slutt så vises den nesten ikke. Den er ikke stor. Den begynner med å være 1-2 mm stor, og etter en stund er den ca 0.1 mm eller noe sånt. Når den har stått på en stund så ser det ikke ut som om den skaper sterk varme lenger. Det bare ser ut som en pittepitteliten rosa flekk. Kan det være noe galt? Kan det være hull i røret eller noe sånt? Håper dette ikke er noe som skal være sånt. :oops: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hvis det ikke skjer noe mer drastisk enn det du har beskrevet her kan du bare ta det med ro tror jeg... katodene lyser jo ikke like sterkt de første minuttene uansett - kan være noe der.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hvis du prøver å poste HER så kommer du til rette stedet for ditt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå