kevve Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei, når jeg skal åpne photoshop får jeg opp feilmeldingen: "Product licence has expired". Deretter lukker programmet seg. Vet noen hvordan man eventuelt kan oppdatere lisensen? Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 A kjOpe det er vel en god start Lenke til kommentar
kevve Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Var vel ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
zonko Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ikke lov til å hjelpe med cracking eller warez her på forumet. Vet Photoshop er dyrt, men bruker du det aktivt, kan det være verdt det. Lenke til kommentar
PorridgeHaus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 jeg tror han spurt en aerlig sporsmal. du har kanskje ps3 beta installert? da ma du av-installere denne og installere valig versjonen, og da kan du bruke din kode du fikk nar du kjopte den. var det noe hjelp, eller var det en annen problem. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Som sagt, har du hatt betaen installert må denne fjernast. I tillegg kan det tydelegvis vere lurt å køyre eit script frå Adobe som fjerner alle spor. Les meir her (link til script finn du ogso her): http://www.adobe.com/go/kb401781 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå