trydis Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Video Den kuleste videoen så langt, fullversjonen blir galskap Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, gårsdagens pitpass video var kuul -Pixi Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Anti alliasing anyone? Så foresten crappy ut Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Anti alliasing anyone? Så foresten crappy ut 8593884[/snapback] Aliasing var ikke noe problem i denne videoen, den var jo tatt opp fra replay modus og da er det vel 4xAA, jeg så hvertfall nesten ikke noe aliasing. Selv om grafikken i FM2 har endt opp med å bli litt dårligere enn folk hadde håpet på synes jeg det ser mer enn bra nok ut. Og denne videoen var kjempebra, ringen ser veldig bra ut Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Anti alliasing anyone? Så foresten crappy ut 8593884[/snapback] Ser du har Hans Bauge i avataren din, så jeg håper at dette var et forsøk på å lage liv og røre. Hvis du synes grafikken er elending skjønner jeg ikke hva slags forventninger du har til bilspill, mtp at det er det beste som er laget så langt, med 60 hz attpåtil. Heldigvis er bare grafikken en bonus i dette spillet, og smaken er som baken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Grafikken er mer enn bra nok. Poenget med Forza er ikke at det skal ha best grafikk innen bilspill, det er simulatorfølelsen som skal dyrkes. til grafikk har man project gotham racing Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Grafikken er bra nok. Greit at grafikken ikke er BEST. Syns det er bra at de har lagt vekt på kjøringen her. Ringen ser forresten meget bra ut! Gleder meg til å terpe tider der, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå