Joachim_F Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Carmageddon-skaperne jobber med et spill basert på Happy Tree Friends - en gruppe søte dyr som stadig blir utsatt for grusomme ulykker. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kan bli bra, men kan også slå ut i helt feil retning og bli en totalflopp som nok en gang vil bekrefte stereotypien om spillmatiseringer som lite annet enn melkekuer. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Klarer de å beholde den psyke humoren fra episodene, kan det bli en "killer". Ellers frykter jeg det MiSP sa, at det bare blir enda en melkeku. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kan bli bra, men kan også slå ut i helt feil retning og bli en totalflopp som nok en gang vil bekrefte stereotypien om spillmatiseringer som lite annet enn melkekuer. 8593423[/snapback] Nja joda, men nå er ikke akkurat folka bak Carmageddon kjent for å lage spill for strømmen bare for å tjene penger. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Forsåvidt ikke. Jeg tar ennå fram Carmageddon en gang iblant og koser meg med det. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Håper de får til en sandbox eller noe der vi kan leke oss med nevnte betong og bensin og ødelegge de stakkars bamsene. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Dette kan bli veldig morsomt! Gleder meg til å se hva de gjør ut av det.. Kan igjen bli ganske katastrofalt.. men, satser på at det blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg