Pango Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Noen som har en vaxstation (helst 3100/4000) de har lyst å selge meg? Eller vet hvor jeg kan få kjøpt? (utenom ebay da, de veier jo så jævla mye at det er helt uaktuelt..) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Noen som har en vaxstation (helst 3100/4000) de har lyst å selge meg? Eller vet hvor jeg kan få kjøpt? (utenom ebay da, de veier jo så bidige mye at det er helt uaktuelt..) Hva er en vaxstation :o Lenke til kommentar
Pango Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Det er en workstation laget av DEC, se på denne linken f.eks: http://home.iae.nl/users/pb0aia/vax/vs3khw.html Grunnen til at jeg vil ha en er at jeg kan kjøre VMS på den, VMS kjører ikke på x86 og jeg har ikke tenkt å emulere det. Og forresten, hva i svarte_faen_i_helvete er det som skjer her??? Jeg skriver "jaevelig" og så blir det byttet ut med "bidige"? HALLO? Det er det verste jeg noengang har sett av tull i et forum, er det liksom ikke "lov" å banne? Åndssvakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå