CaZpeR Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Sliter med et lite delikat problem på nettet mitt. Om jeg bruker nettet til andre ting en websurfing (som f.eks. online-spilling) og jeg har sittet en liten stund med det andre og vil så gå tilbake for å surfe litt på nettet igjen så vil det ikke gå. Om jeg skriver inn f.eks. www.vg.no så tar det et mikrosekund og den går til "done" i både IE7 og FF (selv om nettsurfing funka før jeg spilte online). Det rare her er jo at jeg er på nett. Om jeg går inn i command og pinger www.vg.no så får jeg svar med en gang og alt er i skjønneste orden (med unntak at jeg ikke får det opp i hverken IE7 eller FF). Eneste omvei er å restarte maskina og da kommer nettsurfing igjen og alt er bare fryd og gammen, men er veldig irriterende å måtte restarte maskina fordi jeg har brukt nettet til noe annet enn websurfing. Jeg har vært borti dette en gang tidligere også når det gjaldt pcen til en kompis og der kom vi heller ikke fram til noen løsning. Håper noen her vet svaret på dette Takker på forhånd for alle svar. Sitter forresten på et trådløst nett, men det samme nettet fungerer ypperlig på en laptop jeg har stående her som kjører Windows XP Pro SP2. På denne maskinen kjører jeg Windows 2003 Server Enterprise Edition + SP2. Nettverkskortet er et Netgear W311G PCI kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå