denethon Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvordan får man lettest til å lage "earthquake" i Adobe Premiere? Jeg veit det finnes egne plug-ins for dette, men de koster penger. Og jeg gidder ikke kjøpe dette. Med eartkquake mener jeg at bildet "skjelver".... Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 pøh ikke faen om du kan bruke premiere til det, må nok bruke after effects til det,.. hælvette heller, ejg er full Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 jeg tror ikke det er noen enkel måte å gjøre det på i premiere nei. eneste metoden er vel å høyreklikke på videoklippet i "timelinen" Velge "Video Options -> Motion... og så fikle rundt der. Men det kan ta en del tid da.. men sånn ellers, så er jo After Effects en fin ting da Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Men da vil bare bildet "riste". Ville heller brukt after effects, for det er så mye mye bedre til slike ting. Lenke til kommentar
denethon Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 men sånn ellers, så er jo After Effects en fin ting da Det er det - dyrt er det og! :x Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Det er kanskje dyrt, menneh, nå må vi ikke glemme at premiere er dyrere ? Eller, Premiere er også dyrt. Siden dette er et ordentlig forum, så skal jeg ikke tilby noen warez, men uansett.. jeg gir tips, oppfordrer ingen til det jeg skal si nå, menneh.. barn, ikke les. hostLastDetNedhost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå