Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjalu på min kjærestes bestekompis.

Gjest Gjest_asdasd_*

Anbefalte innlegg

Jeg er i samme situasjon med min kjære. Og jeg elsker hun også.

Enkelt og greit. Jeg ba henne drite i å være så mye med han andre gutten (hun er hos han, han er hos hun). Hun gjorde det ikke. Og jeg sa jeg ikke kunne finne meg i det. Hun fortsatte, og jeg slo opp, enkelt og greit. Du fortjener bedre når du klarer å bry deg så mye om en person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jente må jeg faktisk støtte gutta som sier at du skal dumpe henne.

Det er utrolig dårlig gjort av hun å holde på sånn!

Det virker som hun ikke bryr seg om at hun har type :(

Kan jeg få spørre hvor gammel hun og du er?

Lenke til kommentar

Dump den kalde heksa NÅ!

Skjønner du ikke at hun elsker å se at hun har makt over deg? Hun drar og manipulerer følelsene dine, og det gir henne en rus å se at hun kan trekke det lenger og lenger.

Tro meg, dette kommer ikke til å gå over bare det går lang nok tid. Hun må erfare at du setter foten ned. Hun har kommet inn på et spor nå der hun prøver ut hvor mye "biedronning" hun kan være.

Dersom hun virkelig elsket deg, var det DEG hun ville være fortrolig med, og DU ville være den beste vennen. Så innse at hun ikke elsker deg, og gjør det slutt før hun skader sjela og følelsene dine mer enn hun allerede har gjort.

PS: Innse at den ømheten du føler for henne, og de følelsene du har, egentlig ikke gjelder for henne, men et bilde og en forestilling du hadde av hvordan hun var. Nå har du lært hennes sanne jeg å kjenne. :thumbdown:

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

klipp-klipp

Dersom hun virkelig elsket deg, var det DEG hun ville være fortrolig med, og DU ville være den beste vennen . Så innse at hun ikke elsker deg, og gjør det slutt før hun skader sjela og følelsene dine mer enn hun allerede har gjort.

PS: Innse at den ømheten du føler for henne, og de følelsene du har, egentlig ikke gjelder for henne, men et bilde og en forestilling du hadde av hvordan hun var. Nå har du lært hennes sanne jeg å kjenne.   :thumbdown:

8606971[/snapback]

Det var dypt, HilRam - så sant, så sant!

Edit: Er nok litt overtrøtt, men jeg synes fortsatt det var dypt.

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_asdasd_*

Vel. Vi har snakket. Jeg sa at det der (blink-greiene) ble jeg forbanna for og hun sa unnskyld. Hun føler seg (tydeligvis) veldig dårlig på grunn av dette. Var ikke meningen og hun glemte og tenke etterpå hva jeg kunne føle om det (etc)

Så egentlig kan jeg bare si med en gang at jeg ikke kommer til å slå opp med henne nå. Vi har våre problemer, men for øyeblikket er problemene marginal i forhold til alt det gode i forholdet.

Derimot kan jeg si at hvis hun fortsetter med dette er det et lite ultimatum som kommer. Tror derimot hun har skjønt det og bare på de siste dagene har jeg merket en stor forbedring.

Iril: Hun er akkurat blitt 18. Jeg blir 18 om 1 måned

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Hun høres ut som hun er 14. Beklager ass.. Men hun virker ikke serlig moden :(

Men det er jo flott at hun har forbedret seg, la oss håpe at hun har skjønt noe og at det varer :)

8607157[/snapback]

Hun er nok ikke sånn hele tiden da. Det er mest deres humor.

Lenke til kommentar
Derimot kan jeg si at hvis hun fortsetter med dette er det et lite ultimatum som kommer. Tror derimot hun har skjønt det og bare på de siste dagene har jeg merket en stor forbedring.

8607146[/snapback]

Jeg tenkte faktisk å nevne dette med ultimatum - bra at du har tenkt på det selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Gi henne en link til denne tråden, så kanskje hun forstår hva hun driver på med...

Synes du har lagt frem saken veldig godt her, og hvis du tillater henne å lese dette burde hun raskt forstå hvor sårende og respektløst det hun driver på med er. Dessuten får hun jo sett andre brukernes reaksjoner, som snakker for seg selv.

Det å skrive ut loggen og prate med en venninne om den er "off the charts" i lite respekt.

Bra at dere har pratet om det og at hun kanskje begynner å forstå, da må du bare håpe på at ting ordner seg.

Lenke til kommentar
Sjalusi suger, og det blir ikke bedre av at du holder det inne. Prat med henne om det seriøst, og si det at om hun elsker deg, så slutter hun med sånt. Og i det minste viser deg såpass respekt at hun forteller deg om det er noe du lurer på angående de to.

Lykke til!

8594755[/snapback]

What he said.

Lenke til kommentar
Det var dypt, HilRam - så sant, så sant!

Edit: Er nok litt overtrøtt, men jeg synes fortsatt det var dypt.

8607101[/snapback]

Har det med å være litt dyp. :p

8620802[/snapback]

bra skrevet var det :) Vanskelig situasjon trådstarter. Er ganske sjalu av meg selv, så vet litt av hvordan det er. Selv har jeg forbedret meg en del på dette.

Men uff.. ja ..skjønner veldig godt hvorfor du ikke klarer å gi slipp på henne om du elsker ho. Håper dere løser problemene sammen :yes:

Lenke til kommentar

Da har moderator vært på ferde i denne tråden. For det første: Dette er ikke en konkurranse i hvem som kan skrive med størst bokstaver. Se gjerne nettiketten ord om skriking. Jeg har redigert noen poster (bare skriftstørrelsen, ikke innholdet) for dette. Et par poster som bare siterte skrikingen ble slettet.

Så har jeg fjernet et par unødvendige og lange sitater (se retningslinjenes punkt 3.)

Og til slutt ble et par poster fjernet fordi de ikke tilfredstilte reglene for gjesteposting her.

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært i en meget lik situasjon tidligere. Faktisk opp mot foruroligende lik... Min nåværende ekskjæreste, og hennes bestevenn hadde et "interessant" forhold... Jeg visste at de bare var venner though. Min løsning på saken ble faktisk noe så kreativt som å bli god kompis med bestevennen, og skaffe en dame til han. Det funket utmerket, og jeg fikk ikke noe mer "trøbbel" med det.. Er å anbefale hvis du kan få til noe sånt.

Må nevne at det ikke var på grunn av han at jeg gjorde det slutt med henne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...