fompa Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 hei folk Er jeg den eneste her inne som har søkt om å komme inn på høgtun folkehøgskole? Erfaringer? Jeg har søkt hovedlinje Idret H2O, og skal søke digitalt veksted. Står på 1. plass på venteliste på idrett H2O så håper jo det går bra da... Hvis ikke blir det digitalt veksted Som + linje har jeg dykking Dt blir kos antar jeg Ei anna god venninne av mg skal å dit, så det blir jo å litt gøy hehe Lenke til kommentar
nordin Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 hei folk Er jeg den eneste her inne som har søkt om å komme inn på høgtun folkehøgskole? Erfaringer? Jeg har søkt hovedlinje Idret H2O, og skal søke digitalt veksted. Står på 1. plass på venteliste på idrett H2O så håper jo det går bra da... Hvis ikke blir det digitalt veksted Som + linje har jeg dykking Dt blir kos antar jeg Ei anna god venninne av mg skal å dit, så det blir jo å litt gøy hehe 8593134[/snapback] Er dette den folkehøyskolen i Porsgrunn? I så fall skal 2-3 av mine beste kamerater dit til neste år, eller rettere sagt etter sommeren. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg skal begynne på folkehøgskole til neste år (Ikke Høgtun), og jeg har kommet i kontakt med flere tidligere og fremtidige elever på skolen via nettby, russ.no og Facebook. Jeg vil anbefale deg å se om du finner grupper til skolen din på et av nevnte nettsamfunn eller eventuelt et annet. Sikkert mange der som kan svare på spørmål fra deg EDIT: Ser at gruppen "Høgtun Folkehøgskole" på Nettby har 54 medlemmer. Endret 13. mai 2007 av Scorpy Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Min søster og flere gode venner har gått der, og jeg tror du har et kjempeår å se frem til Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) hei folk Er jeg den eneste her inne som har søkt om å komme inn på høgtun folkehøgskole? Erfaringer? Jeg har søkt hovedlinje Idret H2O, og skal søke digitalt veksted. Står på 1. plass på venteliste på idrett H2O så håper jo det går bra da... Hvis ikke blir det digitalt veksted Som + linje har jeg dykking Dt blir kos antar jeg Ei anna god venninne av mg skal å dit, så det blir jo å litt gøy hehe 8593134[/snapback] Er dette den folkehøyskolen i Porsgrunn? I så fall skal 2-3 av mine beste kamerater dit til neste år, eller rettere sagt etter sommeren. 8595443[/snapback] høgtun folkehøgskole ligger jo i møre og romsdal... trur du heller tenker på Grenland folkehøgskole i Porsgrunn, jeg gikk selv på Rauma FHS et år, morosomst år, så du får glede deg på Høgtun FHS Endret 16. mai 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
fompa Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Heisan igjen Gleder meg sinnsykt! Digital linja var lagt på is, siden det bare var en søker når resten av linjene var nesten fulle... Men skal kanskje søke på Puls - resque linja... Har prata med noen der oppe, å det er en som ikke har svart på om han vil ha plassen sin på h2o linja, åsså er det noemalt at noen faller ut i starten. så det var over 50% sjangs for at jeg kom inn hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå