dystalkic Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg har hatt piercing i tunga i 6 år og for et par måneder siden begynte den å gjøre vondt. Hadde ikke gjort noe spesielt eller noe annet. Den hovnet opp og gjorde så vondt at jeg måtte ta den ut. Da hadde jeg en slags kul midt i tunga der hvor hullet er (slik som man får av vanlige hull i øret). Hadde den ute i to måneder og så tok jeg den inn igjen uten problemer, nå etter to dager ble tunga hoven igjen og fikk den samme kulen. Hva i all verden kan problemet være? Det virker ikke betent eller som om det er et åpent sår, bare rett og slett irritert og som om det er noe i hullet, og kulen forsvant ikke etter at jeg hadde hatt den ute i to måneder. HJELP! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Vel, piercingen er jo faktisk et fremmedlegeme i kroppen din og det er meget mulig at kroppen din støter fra seg piercingen. Kanskje? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kanskje det er noen bakterier på percingen? Hva med å prøve en ny en? Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Spør i Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden så får du sikkert et fornuftig svar. Endret 12. mai 2007 av master air Lenke til kommentar
dystalkic Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Spør i Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden så får du sikkert et fornuftig svar. 8593803[/snapback] Hmmmf...trodde jeg hadde gjort det >< Mulig å bare flytte hele greia? Kanskje det er noen bakterier på percingen? Hva med å prøve en ny en? 8593794[/snapback] Har gjort det, til og med kjøpt ny og renset som vanlig...null forskjell : \ Vel, piercingen er jo faktisk et fremmedlegeme i kroppen din og det er meget mulig at kroppen din støter fra seg piercingen. Kanskje? 8593127[/snapback] Tenkte på det, men har hatt den så lenge at det virker rart. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Er smykket ditt av KS burde du skifte til titan. Lenke til kommentar
dystalkic Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Takk, skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå