Snickers-is Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Jeg har problemer med lydgjengivelsen i Windows Mediaplayer. Det låter normalt ved avspilling i selve mediaplayeren, men når den kjører som plugin i IE har jeg ca 99,8% forvrengning. Jeg er ikke helt sikker på når det kom da jeg ikke bruker den som hoved avspillingsenhet, men jeg oppdaget problemet ved at det var skurring også på vanlig avspilling av video og musikk, mens etter at jeg kjørte siste oppdatering løste det seg under vanlig spilling, men ikke når den kjører som plugin. I Winamp, Real, Quicktime og med flashplayere låter det som det skal. Endret 12. mai 2007 av Snickers-is Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Tipper du har skrudd på equalizeren i WMP? I så fall, demp pre-amp/"equalizer volume", demp alle båndene utenom de du vil framheve (f.eks 60 Hz-båndet) eller skru av equalizeren. Jeg mistenker at equalizeren skaper clipping. Endret 14. mai 2007 av skag1 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 satser på skag1 sitt svar. Spesiellt hvis andre avspillingsprogrammer ikke gir samme feil. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Thanks! Jeg skal sjekke det, det rare er at jeg ikke har samme problem når programmet ikke kjører som plugin i IE Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg gjorde en liten test nå. Gikk inn på NRK Nett TV, og en reklarem kjørte problemfritt, men når selve innholdet kom ble det veldig mye høyere og skurret selvsagt. Lyden jeg hører rimer greit med et veldig overstyrt linjetrinn. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hmm. Kanskje det da er problemer med en kodek? Nå bruker jeg kun VLC, så jeg har ikke veldig god peil på disse ulike kodek-pakkene, hvilken som ikke innholder spyware, osv. Så her får noen andre ta seg av anbefalingen av kodek-pakke med oppdaterte kodeker som kanskje kan løse lydproblemet. Du kan også ta en titt og spørre litt i denne tråden. Endret 14. mai 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå