Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle teste 3dmark 01se,03,05 og poste de inn i orb profilen min. Men med 03,05 får jeg opp feil mld: Project Submission Failed

There was a problem receiving your project. Please try again later, or if the problem persists, refer to our support section.

Har de siste driverne på 8800gts kortet mitt.

Er det driveren eller noe annet som er feil her da?

Min pc: http://service.futuremark.com/compare?2k1=9197992

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, ser ut til at jeg MÅ ha excel.. hmm

Edit: fikk denne mld opp. men sjønner ikke noe.. finner ikke det som er spessefisert der..:

: The computer where I run the benchmark has no net connection - how can I submit my results?

A: After running the benchmark, you can save the results to a file by selecting "Save As..." from the File menu. You can then transfer this file to any computer that has a net connection and 3DMark/ResultBrowser installed, and select "Submit Saved Results" from the "Online Services" -menu. Select the project file you saved, and your results are submitted.

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar

kjør testen når den er ferdig kjørt så lagrer du filen også tar du med den filen til en annen pc som ha 3d markene du kjører.

da åpner du den 3d mark testen du skal validere for og finne poengene du fikk.

der høyre klikker du på submit saved score og da så er den på netttet :p

Lenke til kommentar

hehe jau lagret testene når jeg ikke fikk llastet de opp. Men sjønner ikke hvorfor d skal være så ********* vanskelig da...

EDIT: Nå fikk jeg til, men får failed igjen..

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...