kewell79 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor du regner i US dollar, videogamesplus.ca er kanadisk, som det står i bloggen koster den nå 570$. 20$ høyere enn butikk pris pga "extra costs associated with online business model" Så retail pris for PS3 i Canda er 550 canadiske dollar Endret 10. juli 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva er det som er så vanskelig med å skjønne at man bruker USD istedet for CD? Det er da en mye mer kjent valuta enn CD. Hvis vi skal være pirkete tilbake skrives $ før summen, og ikke etter. Lenke til kommentar
AP Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg fikk en ny PS3 med 4 trådløse kontrollere 2 valgfrige Bluray filmer og 5 valgfrie spill for 1500 kroner. Har en venn som dro til Iran og skaffet meg det. Endret 12. juli 2007 av AP Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvor land tid bruker de på å sende spill? Har forhåndsbestilt et spill som slippes tirsdag 17. Juni, noen grunn til å håpe at jeg har det før helgen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 når jeg bestilte The Darkness sendte dem på mandag som var releasen og jeg fikk det på torsdag. Overasket over at det ikke tok lengre tid, trudde jeg skulle få det på fredag elr lørdag. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 når jeg bestilte The Darkness sendte dem på mandag som var releasen og jeg fikk det på torsdag. Overasket over at det ikke tok lengre tid, trudde jeg skulle få det på fredag elr lørdag. 9057883[/snapback] Tror du/dere det samme gjelder for en PS3? De sendte den for i går kveld norsk tid, og er allerede sendt fra første destinasjon. Hadde jo vært herlig å mottatt den rett over helgen - selv om jeg ikke har noen spill til den for øyeblikket Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 tipper mandag elr tirsdag viss den ikke slår seg fast i Tollen for da tar det litt tid Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) tipper mandag elr tirsdag viss den ikke slår seg fast i Tollen for da tar det litt tid 9058014[/snapback] Regner ikke med at det blir noe problem med tollen, da de har merket pakken med "defective toy replacement" og $20CD. Hehe. Synd jeg ikke får den før helgen synes jeg, men når jeg har klart meg såpass lenge uten gjør det ikke noe om jeg må vente noen dager ekstra heller. Endret 12. juli 2007 av Complexion Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 tipper mandag elr tirsdag viss den ikke slår seg fast i Tollen for da tar det litt tid 9058014[/snapback] Regner ikke med at det blir noe problem med tollen, da de har merket pakken med "defective toy replacement" og $20CD. Hehe. Synd jeg ikke får den før helgen synes jeg, men når jeg har klart meg såpass lenge uten gjør det ikke noe om jeg må vente noen dager ekstra heller. 9058063[/snapback] Merker de den slik automatisk eller måtte du spørre dem? Noen som har måttet betale toll fra videogamesplus? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har handlet 25+ varer derfra...Alt tollfritt. Anbefaler den nettbutikken. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har handlet 25+ varer derfra...Alt tollfritt. Anbefaler den nettbutikken. 9060198[/snapback] Høres bra ut. Men ser litt for meg at jeg plutselig skal få toll. Er jo typisk det. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 De skriver at det er 20$ "Gift", "Toy replacement" osv. Så oddsen for at den blir stoppet i tollen er veldig lav. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Noen som har erfaringer med amerikanske Amazon? PS3 + fjernkontroll og blu-ray til 2900 kr. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Noen som har erfaringer med amerikanske Amazon? PS3 + fjernkontroll og blu-ray til 2900 kr. 9064121[/snapback] Amazon sender kun til amerikanske addresser når det gjelder TV-spill. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Sony antar at 60 GB-versjonen (den til $499) er solgt ut i løpet av juli, så her gjelder det å være rask for de som skal importere. Etter det blir det kun 80 GB-versjonen til $599 på markedet. Hele prisjustering handler om å fjerne 60 GB-versjonen fra markedet i USA. EDIT: Kan også ta med at 80 GB-versjonen ikke har Emotion Engine-chippen, så bakoverkompabiliteten er dårligere på den nye versjonen. SCEE: No more 60 GB PS3 after july Endret 13. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Fikk akkurat en tlf fra DHL om at pakken er på vei hjem på døra. Den skulle visst være der innen klokken 16:00. Det er ganske herlig. Det er bare 3 døgn siden jeg la inn bestillingen hos vgp.ca, og nå har altså pakken kommet frem etter en rundtur i Canada, USA, England, Danmark og nå altså Norge. Må si at DHL er "litt" kjappere enn Posten. For meg som bor i Drammen tar det altså kortere tid å motta en pakke fra Canada enn en pakke fra Sandefjord. *Glede seg noe voldsomt til å komme hjem + dra på Game/Elkjøp/Expert for å handle inn et spill!* Sorry, men jeg har ikke gledet meg så mye til å starte med å spille på en konsoll siden....hmmm.... siden PS2 faktisk tror jeg. XBOX360 ga meg aldri denne følelsen, så dette lover bra! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Greit nok att det er billigere å importere fra Amerika eller Asia for den saks skyld men hva hvis det skjer noe med konsollen etter att du har fått den, er det ikke da veldig tungvindt og dyrt å sende den til Asia eller Amerika Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Greit nok att det er billigere å importere fra Amerika eller Asia for den saks skyld men hva hvis det skjer noe med konsollen etter att du har fått den, er det ikke da veldig tungvindt og dyrt å sende den til Asia eller Amerika 9066412[/snapback] Regner ikke med at det skal hende noe som helst. Har hatt en haug av konsoller, og ingen har hatt feil som ikke har vært selvforskyldt. Om det likevel skulle hende noe får jeg sende den inn på et serviceverksted her i landet, så skal det nok gå greit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har fått intrykk av at Sony har lært fra den dårlige kvaliteten å PS2 i starten. Er jo nesten ingenting som tilsier at PS3 dør rundt om heller. Virker som ein skikkelig solid og godt gjennomarbeidet hardware og kjøleløsninger. Elsker det! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Nå tenke jeg mere i retning av uhell jeg da, feks hvis du snubler, tråkker på, konsollen blir drept av lynedslag, du er uheldig og helle ulike vesketyper på den. Er det ikke da veldig tungvint og dyrt å sende den til Asia/Amerika ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå