Gå til innhold

Playstation 3+ Motorstorm 4500 levert

Anbefalte innlegg

Sjansen for at akkurat den pakken (og en såpass stor pakke) skal komme bort i posten, er minimal. Det er absolutt verdt risikoen spør du meg. :)

Forresten...er jeg på villspor med beregningen, eller er prisen på en ps3 med motorstorm nå nede i 3870 kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjansen for at akkurat den pakken (og en såpass stor pakke) skal komme bort i posten, er minimal. Det er absolutt verdt risikoen spør du meg. :)

Forresten...er jeg på villspor med beregningen, eller er prisen på en ps3 med motorstorm nå nede i 3870 kr?

8887725[/snapback]

Det stemmer det, plus 500 i frakt

Lenke til kommentar

8887725[/snapback]

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12975

730 canadiske dollar = 4125 nok

730 ganger 5,65 = 4125.

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar
http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12975

730 canadiske dollar = 4125 nok

730 ganger 5,65 = 4125.

8889636[/snapback]

Gjorde om til euro på siden deres før jeg regnet ut. 479,02 euro * 8,08 = 3870kr ca.

:blush:

8889856[/snapback]

jeg la og merke til at det ble billigst med euro. Av de valuttane du få prisen i. Så det jeg lurer på er om noen vet om du kan betale med f eks euro eller om det kunn går meg canadiske dollar?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja folkens, da blei det visst bestilling fra Videogamesplus.ca på meg også :)

SELVFØLGELIG hadde de ikkje Motorstorm bundelen inne i dag..men snarere Fall of Man i pakken...så da blei det jo Motorstorm på si :)

Kostet med 5100,- så eg vil se det er rimelig likevel. Ikkje minst mtp. alle lappene eg vil spare på blu-ray filmer fra utlandet ^^

Lenke til kommentar

Penger er spart, og fleire vil bli spart. Så enkelt er det.

Men i og med at eg allerede har sett ein del HD filmer på 360 vil "spranget" neppe bli det store. Og eg er enig, film i HD på stor skjerm/lerret ER herlig som fy.

Men da kan eg ihvertfall ENDELIG meddele min deltagelse på alle fronter i denne konsollkrigen :wee: Så er det deilig å faktisk kunne h det ultimate utvalget mtp. format. Så

Er også litt spennt på media streaminge på PS3 :) Så lenge leve heilgardering.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Gratulerer! Vil også ha PS3 :cry:

Har hatt fingeren på bestill-knappen ganske mange ganger nå. Det blir nok etter sommerferien for min del. Synes det blir dumt å bestille ps3 nå, da jeg ikke kommer til å få tid til å spille så mye på den i sommerferien, derfor har jeg bestemt meg for å vente litt....men vil så gjerne ha den nå. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tar opp igjen denne jeg, siden jeg synes flere bør få vite om dette. Vurderer dette sterkt selv, men får ikke penger før jeg får lønning.

Ser at en PS3 (inkl. Fall of Man) er priset til $680.90US, altså rett under 4000 norske kroner før frakt. Kan vi regne med at denne prisen synker med $100.00US slik som det er annonsert vil hende 12. juli - og da ende på en pris i underkant av $600.00US (dvs. _under_ 3500 kroner) for 1 x PS3 OG et PS3-spill?

Jeg trenger å få det inn med teskje noen ganger, hehe. Hvordan vil det i såfall være hvis jeg da bestiller den bundelen, en ekstra håndkontroll og noen PS3-spill i samme slengen? Legges de i samme eske? Vil det ikke vekke mistanke om en og samme person på samme dag mottar 3-4 esker med defekt leketøy til $20.00US hver? :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg er fullstendig klar over at det er sonerestriksjoner på Bluray-delen, og at det er begrenset bakoverkompatibilitet - men jeg (jeg vet ikke hva de andre har tenkt til) har ingen eller svært få planer om å spille de gamle PS2-spillene på PS3-maskinen uansett.

Til vanlige DVD'er har man DVD-spiller, og det har holdt hittil for min del i alle fall! :-)

Lenke til kommentar
Ja, jeg er fullstendig klar over at det er sonerestriksjoner på Bluray-delen, og at det er begrenset bakoverkompatibilitet - men jeg (jeg vet ikke hva de andre har tenkt til) har ingen eller svært få planer om å spille de gamle PS2-spillene på PS3-maskinen uansett.

Til vanlige DVD'er har man DVD-spiller, og det har holdt hittil for min del i alle fall! :-)

9038664[/snapback]

ps2 spill er ikke sonefrie så hvis du har norske ps2 spill funker de ikke på us ps3

Lenke til kommentar

har selv en 'Norsk' PS3 og filmdelen er den viktigste delen for meg nå, før det kommer noen gode spilltittler.

Kan jo skyte inn at den gjør en super jobb på vanlig dvd etter oppgradering til 1,81 / 1,82(min marantz til 6 lapper holder ikke følge på bilde) og blue ray filmer skinner...

Her er en tråd fra AV forum ang sone 1 BD filmer som vil fungere i F.eks Norsk PS3. 5 Sider nå så det begynner å bli noen filmer som vil fungere bra.

http://avforum.no/forum/hd-software/54576-...b-spillere.html

Lenke til kommentar

PS3 selges nå for $530US på videogamesplus.ca - $150US billigere enn i går - men også uten Motorstorm. Jeg regner vel ikke med at de senker prisen med ytteligere $30US iløpet av de to neste dagene - så jeg legger inn en bestilling nå på 1 x PS3, 1 x ekstra håndkontroll og 1 x Bluray-kontroller.

$140US i frakt - og en total pris på $746US for disse tre varene. Ikke så aller værst synes jeg. Spill kjøper jeg vel på Game/Elkjøp o.l. slik at jeg får europeisk versjon.

Jeg vil si meg rimelig fornøyd med dette tilbudet, selv om det er $30US over den annonserte prisen. Sparer jo penger på både kontrollen og Blu-Ray-kontrolleren.

edit: Da var varene bestilt. Huhei hvor det går - og jeg får da snart en PS3 med ekstra kontroll og Blu-Ray-fjernkontroll for amerikanske filmer på kjøpet! :D

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...