Artistic.Hipster Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Minus(på den fra canada) - Ikke full bakoverkompitabelhet - Ikke SONE B(er egentlig positivt, men noen kan finne det negativt) - IKKE NORSK GARANTI Pluss(på den fra canada) + BILLIG! + SONE A(kjøp billige filmer fra nettet) + Sonefri på spill så spill kan kjøpes i Norge Ja, det var vel en liten og grei oppsummering. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Kan ta med at jeg nylig så en sealed 60 GB gå for $480 (2900 kr.) på Ebay. Frakt kommer i tillegg. Det er dessverre mange som ikke er villige til å selge til Europa. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Men hvordan er det med ledningen fra ps3 til stikkontakten? Er det ikke annet system i canada? Er dette et kort tilbud? eller vil det vare? Jeg kan desverre ikke kjøpe før litt uti juni.' Når det kommer til tilbakekompitabelheten så er vel den bedre i canada enn i europa? Endret 19. mai 2007 av aleksander_sk Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Svar på det første: Det er bare til å ta en annen Ledning fra f.eks pc ;P Lenke til kommentar
adriano_pes6 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Svar på det første: Det er bare til å ta en annen Ledning fra f.eks pc ;P 8650152[/snapback] Men hvis Ps3-en blir ødelagt da er vel det ikke de samme garantireglene som i Norge. Hvordan fungerer det der da Lenke til kommentar
AP Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 man slipper ikke mest sannsynlig, man slipper ! Har ikke hørt om noen som har måttet betale for toll defra.. De sender den som defective toy/gift/ low price så det er lugnt.. Som mala, utvalget på sone b filmer her i norge og europe er veldig limited og ekstremt dyrt.. Gidder ikke betale 299 hver gang jeg skal ha en blu-ray film og attpå til vente flere måneder på europeisk release Nå skal jeg bruke den mest til blu-ray spiller, men selvsagt lair osv ser interessant ut.. Har hd-dvd add-on så deilig å ha begge formatene og kunne velge. Apocalypto og Pirates of the caribian FTW ! Transformers og Die Hard 4 blir også konge.. 8594479[/snapback] Er dere 100% sikre på at det er tollfritt. For da kjøper jeg Ps2 for 700- isteden for 1000- Skal også kjøpe Wii, PSP, Xbox360 Og Ps3. Har nettop kjøpt DS Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Husk at Ps2 har soner på spill da.. Ikke at det er så vansklig og ordne bort det menne bare sånn for info Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det der hørtest veldig billig ut. Hva er haken? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Er det noen som har fått gjennom ps3en sin ufortollet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 mange som har fått det via videogameplus Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Seff ! Du betaler ikke toll når du handler fra Videogamesplus, 20 CAN + Defective toy Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Min ble sendt med USPS (uberexpress, kosta $900) og slapp glatt tollen =) Kjøpt fra ekaia EDIT: leif Endret 29. mai 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Et spørsmål: Hvis man kjøper ps3 fra canada, går det ann å spille på norske/europeiske servere online. Eller går det bare med Usa/canada servere? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Et spørsmål: Hvis man kjøper ps3 fra canada, går det ann å spille på norske/europeiske servere online. Eller går det bare med Usa/canada servere? 8734944[/snapback] Så lenge spillene er fra Europa så funker det;) maskinen har ikke noe med saken utenom at det er soner på dvd ps2spill og blu-ray filmer Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Så lenge spillene er fra Europa så funker det;) maskinen har ikke noe med saken utenom at det er soner på dvd ps2spill og blu-ray filmer 8734965[/snapback] Oki, så dvd er sone 1 på ps3en der da? d er en liten smule kjipt syns jeg. Men hvis man kjøper ps3 i norge, vil man kunne importere spill/accesories fra videogamesplus, eller er d kun usa/canada ps3en som er sonefri og ikke den europeiske? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ps3en er sonefri uanz hvor du kjøper den. Spill, kontroll og andre saker som har med spill og utstyr til ps3 er sonefrie. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Minus(på den fra canada)- Ikke full bakoverkompitabelhet - Ikke SONE B(er egentlig positivt, men noen kan finne det negativt) 8646303[/snapback] Det at den ikke er Sone B er greit nok på Blue ray, da de fleste filmene er sone A. Men hvis du derimot har en grei DVD samling som du tenker ser bra ut med den nye skaleringen som har kommet i PS3 kan du vel glemme det fra denne NTSC versjonen. Da dine DVDer mest sansylig er Sone 2 Pal. Mens denne da vil være Sone 1. Samme med PS2 og PS1 spillene dine. Som da ikke virker pga forskjellige soner. Hadde det ikke vært for disse tingene så hadde jeg nok hatt meg en PS3 før jul i fjor. Men jeg ville ha disse mulighetene, å da er konsollen verdt 1500 ekstra. Da man også har garanti på konsollen. (som ikke går i stykker så vidt jeg har hørt. Ikke mange tilfeller hvertfalll) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 noen flere som har kjøpt derfra uten og måtte betale toll? og er det gratis frakt? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er ikke gratis frakt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Bra at man slipper toll osv, men til dere som bestiller her. Husk at for at pakken skal komme utenom tollen må verdien være ført til under 200,- nok. Men skulle pakken komme bort, bli ødelagt etc, får du ikke mer i erstatning enn det som er ført opp på pakken. Det blir dyre 4500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå