Torrevieja Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Videogamesplus har et tilbud nå, du får med motorstorm gratis hvis du kjøper playstation 3.. Her får du alltså en veldig bra blu-ray spiller og framfor allt SONE A så her er det bare å slå til.. Blir ca 4500 levert. http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12358 Endret 11. mai 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Og man kan merke seg at man mest sannsynlig slipper mva og toll med å bestille fra videogamesplus.ca siden de merker pakkene med lavere verdi og f.eks. gift. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Og man kan merke seg at man mest sannsynlig slipper mva og toll med å bestille fra videogamesplus.ca siden de merker pakkene med lavere verdi og f.eks. gift. 8593703[/snapback] Det fryder meg det du sier der. Eg vurderer faktisk å importere konsollen. Eg gidder rett og slett ikkje å bruke mye penger på å måtte kjøpe BR filmer her til lands, synd og skam sat flesteparten av BR-titlene har soneinndeling Oh tempting,so tempting Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) man slipper ikke mest sannsynlig, man slipper ! Har ikke hørt om noen som har måttet betale for toll defra.. De sender den som defective toy/gift/ low price så det er lugnt.. Som mala, utvalget på sone b filmer her i norge og europe er veldig limited og ekstremt dyrt.. Gidder ikke betale 299 hver gang jeg skal ha en blu-ray film og attpå til vente flere måneder på europeisk release Nå skal jeg bruke den mest til blu-ray spiller, men selvsagt lair osv ser interessant ut.. Har hd-dvd add-on så deilig å ha begge formatene og kunne velge. Apocalypto og Pirates of the caribian FTW ! Transformers og Die Hard 4 blir også konge.. Endret 12. mai 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Sant det Torrevieja, men skrive mest sannsynlig for å sikre seg i fall noen faktisk må betale toll. Det er en første gang for alt ikke sant? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Ohh nei, ikke si sånn nå da ! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 man slipper ikke mest sannsynlig, man slipper ! Har ikke hørt om noen som har måttet betale for toll defra.. De sender den som defective toy/gift/ low price så det er lugnt.. Som mala, utvalget på sone b filmer her i norge og europe er veldig limited og ekstremt dyrt.. Gidder ikke betale 299 hver gang jeg skal ha en blu-ray film og attpå til vente flere måneder på europeisk release Nå skal jeg bruke den mest til blu-ray spiller, men selvsagt lair osv ser interessant ut.. Har hd-dvd add-on så deilig å ha begge formatene og kunne velge. Apocalypto og Pirates of the caribian FTW ! Transformers og Die Hard 4 blir også konge.. 8594479[/snapback] Nå er jeg ikke så veldig oppdatert på den fronten, men det europiske markedet til BD er vel mer eller mindre like stort som det i USA? Kan heller ikke huske filmer som har brukt lang tid på å komme ut i England eller Australia (sone B innebærer nemlig Australia og, sånn sett er sone B den største, med to store kontinenter). Selv er det ikke en særlig aktuell pakke for meg. Fristende å spare en femten hundre kroner, men jeg er nødt til å kunne spille mine PS2 spill med trådløs-kontroll. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hmm alle PS2 spillene som ps3 min kan kjøre funker helt fint med trådløs kontroller.. Tillogmed San Andreas, som bare har 1/3 på lista til Sony... Nå sier jeg absolutt ikke spillet er perfekt på PS3. Men det er fult spillbart og det er litt festlig når biler skyter fart til lysetshastighet rett forran deg.. Uansett det er det eneste av PS2 spillene mine som oppfører seg merkelig på PS3 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det jeg tror Alex ws mente var at PAL PS2 spill fungerer ikke overens med NTSC maskinen. Det er ganske kjedelig for meg, da jeg må bruke PS2'en for å spille Tekken 5, med kablet kontrollere Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har du importert PS3? Eller funker ikke T5 på PS3? Lenke til kommentar
adriano_pes6 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Videogamesplus har et tilbud nå, du får med motorstorm gratis hvis du kjøper playstation 3.. Her får du alltså en veldig bra blu-ray spiller og framfor allt SONE A så her er det bare å slå til.. Blir ca 4500 levert. http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12358 8592824[/snapback] Er dette noe du har bestilt og mottatt selv så du veit at det koster 4500 kr eller tror du ? Fikk lyst på dette. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Det er ikke noe jeg tror, jeg vet. Dollern er under 6 også så da er det bare å regne ut. Tenker jeg får den på fredag.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ingen dum ide aa kjoepe fra USA. Er selv i USA for tiden, og har handlet PS3. Ga ca 4800-5000 selv for maskinen, 3 spill og ekstra kontroll. Btw, hvilke andre spill enn Motorstorm, Resistance og Oblivion er verdt aa ha? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Ingen dum ide aa kjoepe fra USA. Er selv i USA for tiden, og har handlet PS3. Ga ca 4800-5000 selv for maskinen, 3 spill og ekstra kontroll. Btw, hvilke andre spill enn Motorstorm, Resistance og Oblivion er verdt aa ha? 8627602[/snapback] ingen Vent til Ninja Gaiden Sigma, lair osv kommer Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ingen dum ide aa kjoepe fra USA. Er selv i USA for tiden, og har handlet PS3. Ga ca 4800-5000 selv for maskinen, 3 spill og ekstra kontroll. Btw, hvilke andre spill enn Motorstorm, Resistance og Oblivion er verdt aa ha? 8627602[/snapback] ingen Vent til Ninja Gaiden Sigma, lair osv kommer 8627621[/snapback] Tenkte meg det. Har vel faatt tak i de som er verdt aa eie allerede. Huff, er nesten frista til aa dra med meg en 360 Elite og en ekstra Wii hjem til Norge igjen senere ogsaa. Prisene her borte er helt latterlig. Har ikke sett et eneste spill over 350 kroner hittil. Men blir vel til at jeg bare kjoeper et par ekstra kontrollere. De koster omtrent halvparten av det de gjoer i Norge. Veldig offtopic her, men er det forresten noen som vet gode webshops i USA som selger mobiler? Skal ha meg K800i her borte uten abb, altsaa unlocked, men paa amazon har de ingen igjen. Kun muligheten til aa kjoepe fra andre personer, og det gidder jeg ikke. Har for mange daarlige erfaringer. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Da tar jeg heller en tur på Ebay. Fant PS3 uten spill til vel 3800 ,-. Sykt hvor prisen har ramlet rundt omkring på auksjoner. Endret 16. mai 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Da tar jeg heller en tur på Ebay. Fant PS3 uten spill til vel 3800 ,-. Sykt hvor prisen har ramlet rundt omkring på auksjoner. 8627932[/snapback] Jeg ga 3700 for konsollen i Virgin butikken her i California. Saa hvis du betaler 3800 for den paa en auction saa har du blitt "ripped off" =P Lenke til kommentar
adriano_pes6 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Da tar jeg heller en tur på Ebay. Fant PS3 uten spill til vel 3800 ,-. Sykt hvor prisen har ramlet rundt omkring på auksjoner. 8627932[/snapback] Jeg ga 3700 for konsollen i Virgin butikken her i California. Saa hvis du betaler 3800 for den paa en auction saa har du blitt "ripped off" =P 8628119[/snapback] men må man kjøpe NTSC spill da og bestille det fra amerikanske eller andre soners sider? hvis man kjøper den Ps3 fra Canada? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Da tar jeg heller en tur på Ebay. Fant PS3 uten spill til vel 3800 ,-. Sykt hvor prisen har ramlet rundt omkring på auksjoner. 8627932[/snapback] Jeg ga 3700 for konsollen i Virgin butikken her i California. Saa hvis du betaler 3800 for den paa en auction saa har du blitt "ripped off" =P 8628119[/snapback] men må man kjøpe NTSC spill da og bestille det fra amerikanske eller andre soners sider? hvis man kjøper den Ps3 fra Canada? 8643138[/snapback] PS3 ER SONEFRI PÅ SPILL!111oneoneone *sorry, men måtte understreke det skikkelig Om tilbudet holder seg til slutten av uken så tror jeg jeg slår til. Noen som kan bekrefte av maskinen gikk gjennom tollen tollfri? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Noen som kan forklare hovedforskjellene med å kjøpe denne PS3en fra canada, eller å kjøpe her i Norge? Er tilbakekompitabelheten total på den fra canada? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå