DementedAlbino Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Lurer på om noen har noen erfaringer fra dette settet. Vet at ok skulle teste dette for snart 1 mnd siden men ser ut som at dette kan ta lang tid enda. Håper at noen har noen erfaringer de kan dele med dette settet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 diverse tester http://www.overclockercafe.com/Reviews/Tt_Aquarius/ http://overclockersclub.com/thermaltakeaqu...watercooler.php www.google.com er din venn Lenke til kommentar
Danny Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 www.3dgameman.com skal ha en video review av dette en gang i januar. den ser ikke så bra ut blir grundig slått av dangerden hos overclockersclub,så dette er nok ikke settet for deg som vil ha lav tempratur men de som leter etter en stilegående pc så er dette nok bra. Men jeg er enig prisen på dette burde ligge lavere hvis jeg skal kjøpe det,1700 for 400-500 til kan man kjøpe innovaFlatFlow-O-Matic som er bedre spør du meg. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Likte spesielt godt ett par løsninger med dette systemet etter hva jeg har lest. At pumpen går på når maskinen slås på spesielt. Det jeg lurer på nå er hva som gjør at det ikke kjøler bedre. Om jeg skifter ut vannblocken vil det da kjøle bedre eller er det pumpen som gjør at kjølingen er så slapp. Finnes der andre pumper som er stille som kan kobles slik at den starter og stopper etter hvert som jeg tar på maskinen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Kan du ikke bare ha en skjøteledning med vippekontakt??? Sikrer deg mot at pc bruker strøm og når du vipper på den går pumpa på... Vannet holder vel allerede rom temperatur Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Kan du ikke bare ha en skjøteledning med vippekontakt??? Sikrer deg mot at pc bruker strøm og når du vipper på den går pumpa på... Vannet holder vel allerede rom temperatur Klart jeg det kan,men da må jeg jo ha en egen ledning som går inn i kabinettet og da må jeg begynne å styre med å lage hull i kabinettet noe som jeg ikke har lyst til. Er det ikke noen som vet om en pumpe som kan kobles direkte til hovedkortet eller psu for å trekke strøm derfra? Lenke til kommentar
alos Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 er ikke så veldig vanskelig å dra en ledning fra pumpa inn i strømforsyninga og koble et rele til 12 v fra strømforsyninga og 230 fra ingangen på PSU og gjennom rele til pumpe. Vanskelig å fortelle, men det gjør at når du trykker på power knappen på maskina di så starter pumpa. Enkelt og greit (og trygt) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 er ikke så veldig vanskelig å dra en ledning fra pumpa inn i strømforsyninga og koble et rele til 12 v fra strømforsyninga og 230 fra ingangen på PSU og gjennom rele til pumpe. Vanskelig å fortelle, men det gjør at når du trykker på power knappen på maskina di så starter pumpa. Enkelt og greit (og trygt) Sikkert lett om du kan det ja....Hvordan skal dette gjøres da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Tja, microplex selger jo ferdige releer til vannpumper. Bare og koble de opp på en molex, og pumpen starter når du skrur på maskinen. Selv synes jeg løsningen med bryter på en forgreiner(som nevnt lenger opp) er like greit. "Hullet" i kabinettet er jo ikke allverden da, 6-7 mm. Har du et ubrukt viftehull, så for man som regel ledningen ut i viftegrillen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå