eXt3 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 hei. en kamerat av meg har et problem, det er noe feil med internettt explorer. det kommer opp denne mld uansett hva han søker på: Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer Mest sannsynlige årsaker: Du er ikke koblet til Internett. Det er problemer med webområdet. Det kan være en skrivefeil i adressen. Du kan prøve dette: Diagnostiser tilkoblingsproblemer Mer informasjon hva er feil? hvordan fikse dette? Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Har du prøvd med en annen nettleser??.. som f.eks, firefox. kommer du på msn el.lignende??.. har han nett i det hele tatt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Sjekk om IE er lagt til i unntaksreglene for softwarebrannmur. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hepp, har sett dette noen ganger der adware, spyware eller trojanere har kommet seg innpå maskina til folk. Last ned Spybot fra www.spybot.com, oppdater den og scan. Har fungerte i minst 5-6 tilfeller jeg har fiksa maskina til folk som har hatt noe lignende problemer. Denne er gratis og meget bra, bruker fint lite annet jeg, holder det meste på en armlengdes avstand. Moshern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå