Co[]V[]bster Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Er det noen som kan opplyse meg om noen lovende, kommende Xbox titler? Må jo ha noe å se fram til Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 rallisport 2 project gotham racing2 halo2 dead to rights doom3 aphex Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Dead to Rights er crap Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 De jeg kommer på i farten som JEG ser frem til er Brute Force, Racing Evoluzione, Midtown Madness 3, Halo 2, Project Gotham Racing 2, Raven Shield, Fable, BC, Starcraft Ghost, The Italian Job2, Driver3, Steel Batallion (pga kontrolleren som følger med )... Noen nye PGR2 screens her, meget uferdige men men, se hvor bra det ser ut! Midtown Madness 3. Brute Force. Racing Evoluzione (Apex). Raven Shield. BC og Fable. Steel Batallion kontroller. Den har 40 knapper. Halo 2. Og sist men ikke minst gleder jeg meg til Live! kommer. Og husk på, de har begynt å lage Rallisport Challenge 2! (og det får Live! støtte ) Dette er bare de spillene jeg kom på i farten, bare de jeg har lagt spesielt merke til, søk litt rundt på forumet så finner du mye annet eye-candy også :wink: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvis ikke screenshotlinken til Brute Force virket for deg, prøv denne istedet: Brute Force. Litt dårligere oppløsning på bildene, men fortsatt ser det imponerende ut. Lenke til kommentar
Chester Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 spill jeg gleder meg til: Andy McNab: Team SAS Baldur's Gate: Dark Alliance Battlefield: 1942 BC Black & White: Next Generation Breed Brute Force Conflict: Desert Sabre Conflict: Missing Presumed Dead Counter-Strike Crimson Sea Dead to Rights Delta Force: Black Hawk Down DOOM III Driver 3 DX2: Invisible War Fable Gladius Good Cop Bad Cop Halo 2 Mafia Metal Gear Solid 2: Substance Midtown Madness 3 Mission Impossible: Operation Surma Ninja Gaiden Operation Flashpoint: Cold War Crisis Panzer Dragoon Orta Perfect Dark Zero Project Zero (Fatal Frame) Sam and Max Shenmue II StarCraft: Ghost Sudeki Syberia Syberia 2 True Crime: Streets Of L.A. True Fantasy Live Online UFC: Tapout 2 XIII Jeg sier ikke de blir bra alle sammen, men dette er de titlene jeg syntes ser best ut.... Kanskje jeg er naiv, kanskje ikke Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg må si jeg gleder meg mest til Halo2, BC og Fable. Fable ser jo så jævlig pent du vett.. helt sykt :wink: Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg må si jeg synes "Brute Force" så helt sinnsykt bra ut da! Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hehe. Ja her kommer det en gang til. Dette er min liste med spill som per i dag ser helt utrolige ut. Legg merke til at jeg bare har plukket ut eksklusive spill til Xbox. Det er ingen annen konsoll som får disse titlene. Halo 2 Fable BC Apex Raven Shield Panzer Dragoon Orta DX 2 Steel Battalion DoA Ex Top Spin (sjekk ut denne) Brute Force Midtown Madness 3 Ninja Gaiden Rallisport Challenge 2 Fishing Live Online Battlefield: 1942 Breed Kingdom Under Fire: The Crusaders DOOM III Sea Dogs II True Fantasy Live Online Perfect dark Zero Moto GP Live Samtidig har Rare et par andre spill på lur, men de husker jeg ikke hva heter. Lenke til kommentar
VF4-Dude Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Spille jeg ser fram til på XBox: Panzer Dragoon Orta Halo 2 Ninja Gaiden Kameo: Elements of Power Perfect Dark Zero Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Dere glemmer: Mortal Combat Deadly Alliance! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Er det bare meg, eller er halvparten av alle X-box spill bare glorifiserte G.I. Joe simulatorer? Ikke at det er noe ille med G.I. Joe... Fable og BC ser rimelig utrolige ut da. Hvis de noensinne greier å gjøre dem ferdig(De er jo sinnsykt ambiøse spill). Kommer Sam&Max tilbake? Jippi! Håper Ninja Gaiden blir fett, siden det har vært alt for få ninjaspill det siste årene. Og Halo 2 ser jo rimelig sinnsykt ut... selvom det er enda en G.I.Joe simulator... Mest gleder jeg meg vel til Sega spillene, siden de som oftest er gøye, enn hva de går ut på. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Er det deg igjen med nytt alias Quaker ? Niskivara... Til dere som var interrisert i Brute Force, så har jeg funnet et preview, her. If I made Brute Force sound like a game with huge worlds and deep game play; then I’ve done my job, because that’s really what this game is. There is no other like it, and is likely to set standards for games in the future. This should definitely be a must-have for anyone who has any interest in squad-based shooters with tons of strategized-elements. 8) 8) 8) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hva med en liste over spill som bare kommer på xbox og ikke pc? da begynner det å bli interresant. eneste grunnen til at jeg har konsoll er at det er masse gode spill der som ikke kommer på pc. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hva med en liste over spill som bare kommer på xbox og ikke pc? da begynner det å bli interresant. eneste grunnen til at jeg har konsoll er at det er masse gode spill der som ikke kommer på pc. Halo 2 Fable BC Apex Panzer Dragoon Orta Steel Battalion DoA Ex Top Spin (sjekk ut denne) Brute Force Ninja Gaiden Rallisport Challenge 2 Fishing Live Online True Fantasy Live Online Perfect dark Zero Moto GP Live Et lite utvalg av sannsynligvis de beste spillene som kommer BARE til Xbox i løpet av 2003. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Quaker? Nei, dessverre. Dette er mitt eneste alias her. Lenke til kommentar
Chester Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg ser nå at det er ingen som har nevt Duality.... Dette må være et av de mest lovede action/adventure/rpg som kommer til Xbox... 2000 polygoner på hver spillbar figur og i FMV-filmene opp til 8000 polygoner. Bare se noen av screenshotsene til det, helt utrolig. Det kommer kun til Xbox av konsollene, men også på PC! Dette må være et av de spillene jeg ser mest frem til på E3, hvis de ikke gir det ut før.... Det går rykter om Q1 av 2003. Dette er noe de sier i inntervjuer, mens på den offisielle internettsiden (http://www.e-duality.com) står det Q3 eller Q4 av 2003 er ikke helt 100% sikker på hva det var Eller hva sier dere? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Er det bare meg, eller er halvparten av alle X-box spill bare glorifiserte G.I. Joe simulatorer? Nei, det er ikke bare deg. Jeg synes også det er litt for mye harry spill på Xbox. Eller... stryk det! Det er for lite av u-harry spill på Xbox. Det er vel bedre å si det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå