Gabriel Shear Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Heisann Får en melding stadig vekk i fra 2288: "Du er invitert til en privat chat av Christine! for å chatte med christine send blablabla" Kan ikke huske at jeg har meldt meg på noe slikt dritt, men betaler gjør jeg for det.. Noen som vet hvordan jeg melder meg ut, blir kvitt dette?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) 2288 Cactus mobile Ltd http://www.cactusmobile.com klag til dem, de som eier nummeret. Endret 12. mai 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Og, klag til din operatør, de tar en chargeback som gir deg pengene igjen som er urettmessig trukket. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Har samme problemet, får melding en gang i uken som koster 10-20kr. Har aldri registrert meg i noe sånt, og når jeg sender Stopp til det 2288 så får jeg bare melding om at "Nummer xxxxxxxx ikke er registrert med noen tjenester" Edit: var visst nummer 2088 jeg hadde problemer med. Avsender står bare som "Gratis". Endret 4. juni 2007 av paroa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå