awe Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg sliter med å finne en kabel eller overgang for å få digital lyd inn på mitt høyttalersystem. Jeg trenger 3,5mm mono jack -> 1x RCA (phono). Har ikkje lyst å lage kabelen selv, da blir det vel bare tull og tøys. Har trålet igjennom mange webshops uten hell. Noen som har peiling på hvor en kan få kjøpt en slik, så hadde det vært fint Takker og bukker for svar.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Clas Ohlson... Tror jeg Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Eller en Hi-Fi- sjappe............. Lenke til kommentar
awe Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Har prøvd på Clas Ohlson. De har bare overgang fra 6,5mm jack, jeg trenger som sagt 3,5mm. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Søk på gule sider Lenke til kommentar
awe Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Tror ikke gule sider kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ingen selger slikt mer, men jeg kjøpte et dvdkit på Clas Ohlson og der fulgte det med to slike... Det lå i en blå plastbagg og kostet 199 tror jeg. Menda får du med mange andre kabler Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Dette har jeg jo sett på både spaceworld og elkjøp. Kjøpte en slik kabel på elkjøp for et par måneder siden. De hadde på clas olson også sist jeg sjekket Lenke til kommentar
OeO Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 du får jo overgang mellom jack og mini-jack da. burde ikke være et problem! Lenke til kommentar
awe Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Da har jeg bestillt hos Clas Ohlson. Kjøpte et av settene der. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 awe - jeg leter etter akkurat det samme som deg, (tror jeg) jeg trenger en overgang fra 1x3.5mm minijack til 1xcoaxial hann.... kjøpte du dvd settet fra clasohlson? der det fulgte med 1x3.5mm til 2xrca hunn? dette fungerer ihvertfall ikke med audigy kortet mitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå