Eplefe Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Meg og to venninner fant ut at vi skulle ta bilder av et par som var turister i bergen. Problemet var å få venner til å kle seg opp som turister. så vi tok likegodt to av bamsene våre og lot dem ta seg en tur. På torget i solnedgangen Tar seg en rolig øl (og cider) på vei til fløibanen På bryggen Torgallmenningen. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 hehe, finfin ide og flotte bilder! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Haha, så genialt Likte nummer 3 best Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Beklager dette, men jeg så ikke noe poeng i noen av bildene. De var generelt sett litt mørke, og det mangler motiv for min del, bamsene gjorde ikke noe positivt for bildene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Bamsene er hele poenget med bildene... Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 hehe.. jeg dro i alle fall på smilebåndet når jeg så disse bildene. Kunne blitt en utrolig bra serie om dere fortsetter å fotografere disse over land og strand Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Bamsene er hele poenget med bildene... 8596382[/snapback] Ok... Bildene brakte ingen interesse for meg iallefall... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Vi har tenkt å ta med oss Mikey og annabella på fjelltur, og kanskje også litt utenfor byen og, om tiden skulle by seg Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hehe, fikk sterke assosiasjoner til Blogg Ulf http://bloggulf.no/ Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Dritstilig Må sees som bildeserie. Enkeltbildene hadde blitt kjedelig. Litt kjedelige omgivelser på siste bildet. Ikke helt turist. Looken på bildene gir litt turist følelse som det motlyset i første bildet. Tror allikevel jeg hadde foretrukket bildet uten den "defekten". Endret 12. mai 2007 av Rivers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 @Rivers: Det siste bildet er tatt på en av de mest kjente stedene i Bergen, sjøfartsmonumentet. Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Bildet nr 1 var ganske fint med sollyset som gjenspeiler havet, men du kunne kanskje ha beskåret litt på høyre siden (for det var ikke et viktig rom å ha med der). Og bilde nr 3 likte jeg pga drikkene. Herlig å sitte og drikke når det er sol her i Bergen Men resten av bildene var ikke så veldig bra teknisk. Men jeg ser at du har tatt med de kjente stedene i Bergen i bakgrunnen. edit: Og det gleder meg å se at noen her tenker på noe nytt og annerledes istedet for å ta bilde av dråpe, blomst eller flue. Kom igjen og stå på! Endret 12. mai 2007 av melwasul Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 @Rivers: Det siste bildet er tatt på en av de mest kjente stedene i Bergen, sjøfartsmonumentet. 8598213[/snapback] ... som ikke synes så veldig godt Men det er noe jeg liker ved komposisjonen av det bildet Lenke til kommentar
Zhyper Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Artige bilder. Det siste bildet var litt kjedelig. Kanskje eksprimentere litt med perspektiver? Hadde også vært kult å sett et bilde med lang lukkertid på et befolka område hvor bamsene sitter stille=) Stå på! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Vi hadde ikke med oss tripods, pga. det var fortsatt ganske lyst ute, og bamsene er hvite og hadde lett for å bli overeksponerte, men god idè, skal se om vi får prøvd det neste gang Mikey og Annabella er på ferie! Neste bildeserie blir nok fra bryllupet deres Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 kanskje ikke så utrolig gode bilder, med godt motiv og sånt. Men de fikk meg til å trekke litt på smilebåndet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Takktakk, de er nok mest ment som humoristiske Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Veldig stilig konsept, litt forbedring på det tekniske og du vil ha en finfin bildeserie ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 De vil nok neppe være turister igjen før til høsten, før det er det bryllupsforberedelser her i gården xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå