christofferv Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Meg og kjæresten min dreiv og tulla med kameraet mitt, så blei det til nokre portrett bilder. Er ikkje sikker på om eg får lov og poste portrett av ho, så poster det bildet ho tok av meg! Bildet er tatt med Canon EOS 350D, med Canon EF 18-55mm objektiv, og Sigma EF-500DG SUPER blitz. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ikke plasser personen du skal ta bilde av rett fremfor en vegg. Blitsen lager en stor, stygg skygge som ødelegger hele bildet. Dere kan også lese litt om det gyldne snitt. Prøv å plasser øynene i dette. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Satt og tullet litt med størrelse og level på bildet, og har prøvd å få augene i "Det gyldne snitt".. Det nye utstnittet ligger i den første posten. Oppdaterte bildet på server, så det oppdaterte seg her også..! Takk for tipset ditt _ART_! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ikke spesielt imponert dessverre. Du skriver du har ekstern blits, hvorfor ikke sette den i taket så du slipper den voldsomme og meget sjenerende skyggen bak hodet? Direkte blits på portretter er vel sjeldent en vinner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå