Gå til innhold

Noen magiske minutter på Åssiden i Drammen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dets siste bildet var etter min mening det beste. Hadde du vært litt mer heldig under opptaket hadde du fått et større utsnitt, og klart å få med beina. Da kunne du gjort en liten crop og fått bort elementene på venstre side, og bildet hadde blitt riktig så bra.

Når det kommer til diskusjonen rødrev/ fjellrev, er noe av problemet at rødreven trekker stadig lenger til fjells, og går således inn på fjellrevens område. Fjellreven har det tøft nok fra før om den ikke skal sloss om maten med rødrev i tillegg.

Lenke til kommentar
Dets siste bildet var etter min mening det beste. Hadde du vært litt mer heldig under opptaket hadde du fått et større utsnitt, og klart å få med beina. Da kunne du gjort en liten crop og fått bort elementene på venstre side, og bildet hadde blitt riktig så bra.

Når det kommer til diskusjonen rødrev/ fjellrev, er noe av problemet at rødreven trekker stadig lenger til fjells, og går således inn på fjellrevens område. Fjellreven har det tøft nok fra før om den ikke skal sloss om maten med rødrev i tillegg.

8599375[/snapback]

 

 

Hadde 70-300 mm objektivet på kameraet da jeg tok bildene, og reven kom ganske nærme på det siste bildet, så jeg kunne ikke gjort det annerledes uten å skremme reven.

Lenke til kommentar
Skulle hatt rifla der altså!

8595143[/snapback]

 

Syke, syke mann! :p

 

 

On-Topic:

 

Veldig fine bilder, du har kommet over et utrolig øyeblikk. Og at du hadde kameraet med deg var jo utrolig heldig.

 

Jeg hater å se utrolig fine motiver uten å ha anledning til å ta bilde av det ^^

Lenke til kommentar

Off topic: Denne tråden ble jo en evig diskusjon om man burde skyte reven eller ikke. Usaklig spørr du meg.

 

On topic: Kjempefine bilder! Har vært i slike situasjoner selv, men uten kamera så klart. Du var heldig med den. Klarheten i bildene var fine, og reven hadde fine posisjoner på bildene. Greit å ha 70-300 objektiv her, da reven ikke alltid kommer helt intill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...