Gå til innhold

Noen magiske minutter på Åssiden i Drammen.


Anbefalte innlegg

Da jeg skulle kjøre hjem fra svigers som bor på Åssiden i Drammen i kveld så fikk jeg øye på denne lille kompisen.

 

Midt blant alle husene dukket den opp for å snike mat.

 

På det nærmeste var den ikke mer en 1, 5 meter unna.

post-6614-1178917883_thumb.jpg

post-6614-1178917900_thumb.jpg

post-6614-1178917924_thumb.jpg

post-6614-1178917937_thumb.jpg

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser ikke noe magisk her jeg :)

8592037[/snapback]

 

 

Now you see it, now you don`t :cool:

 

Ble noe kluss fordi jeg måtte skalere bildene litt.

 

Ikke noe hokus pokus teknisk disse bildene, men synes det var en litt artig opplevelse som jeg ville dele med mine kjære forumkolleger.

Lenke til kommentar
Det er ikke så ofte jeg ser rev, og de gangene jeg har sett de har de løpt avgårde med en gang.

 

Denne krabaten var veldig nyskjerrig og kom stadig vekk tilbake for å se om det var mere mat å hente.

8592074[/snapback]

hehe, stilig :) Har aldri sett rev så nærme så dette var noe stort å se bildene dine :) trodde ikke dem var så tøffe :p

Lenke til kommentar

Fjellreven er det ikke reven som tar livet av. Det er reveskabb som gjør det, og det faktum at det minker på maten deres. Det tar seg nok opp igjen om noen år, men jeg syntes folk burde få inn revunger som blir født og vaksinere dem osv. så vi får opp bestanden av både snørev, blårev og rødrev her i norge, for den minker for hvert år som går.

 

Når det kommer til bildene: Virkelig magisk, herlig med rever som er .. "menneskekjære" og vil komme helt bort til deg. Er noen sånne i fyllingsdalen i Bergen, skal prøve å komme meg ut dit i løpet av uken ^^

Lenke til kommentar

Bla bla bla... selv om kanskje skabb o.l tar flest liv av fjellreven så gjør Raudreven det også. Derfor ønsker jeg å skyte rever :) Dessuten er skinnet fint å bruke til ulike ting, og en før 300.- per rev, så det er jo fortjeneste i det. ( Og ikke minst man får en spennende jakt)

 

Men ja, bildene var skikkelig fine, det siste var bare helt nydelig. Rever er fine de, jeg hater de ikke ;)

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Jeg husker spesiellt godt en rev som kom opp på verandaen på hytta vår når jeg var liten. Han bare kom ut av skogen og tuslet rundt på verandaen og titta inn på oss som titta ut på han. Så satte han seg ned rett foran glassdøra med hodet på skakke, gjespa, og rusla videre. Snodig dyr. Han tenkte sikkert det samme som oss.

 

"Hmm, for noen rare dyr! De må jeg sjekke ut! K, boring, Kthxbye!"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...