Arctic Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Gutta, KAAzA suxzzz big time, får jo altid crappy linje der,Et bedre program er Direct Connect, her får du dårligst 10 kb s linje, Kaaza bruker jeg bare til å hente porr. Det beste av alt er FTP , steady konge linje. jah det er digg, bruker for det meste ftp. Ehm... du klarer tilfeldigvis ikke å fikse 10 Kbs nedlasting til meg og? Jeg har 56K modem. Direct connect MÅ jo være løsningen for meg... *host* Lenke til kommentar
msx Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 oxyde, hehe hvis du hadde lest skikkelig når du instl. så ser du at det står at det er "spyware" der, men at det er helt ufarlig. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Det er vel forsåvidt ikke spyware heller, såvidt jeg har forstått det, men er det noen som vet hva den filen gjør? cd_clint.dll - Jeg innbiller meg at den ligger der fra "gamle" Kazaa og forteller noe om reklamene i programmet? (Er _ikke_ programmeringskyndig bortsett fra litegranne C64-basic, så jeg er strengt tatt på tynn is her...) Men at reklame- og url-hensvisningene er byttet ut med ingenting? Noen som vet? Lenke til kommentar
*T* Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg fatter ikke hvordan man får mer enn 10-15kb/s på dc, jeg får ALDRI mer enn det. Hva er trikset? Sitter på en 1mbit linje som tidligere nevnt. på Kazaa ligger jeg gjevnt på 70kb/s Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Kazaa lite har ikke spyware!! Hvis man leser litt i readme filen som følger med står det at kazaa lite har en fil med samme navn som i kazaa, som må være der for at programmet skal starte opp. Filen som bl.a. ad-aware finner er harmløs, den har kun samme navn. Fjerner man denne, starter ikke kazaa lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå