*T* Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hver bidige gang jeg starter kazaa, så går maskinen i sirup. Tar ca 30sek å laste hw.no (hovedsida) på min 1mbit linje. Cpu load er ca 6%, max 15%. I tillegg så forsvinner bildet på skjermen, og fargene forandrer seg, osv. Med en gang jeg avslutter kazaa, så funker alt über fint igjen. Forslag? Bruker Kazaa V2 Hw: Asus P4PE, P4-2.4, 512mb ddr333, 2x 80gb WB, 1x45gb IBM, Gainward GF4 TI4200 64mb... Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 eneste eg veit er at kazaa tar 70% av cpu min 1600mhz Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Slettet kazaa og installert på nytt? Hvis ikke, gjør det, og se om problemet vedvarer.. Kan også prøve kazaa lite. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Har sletta å installert flere ganger, både tysk v2, engelsk v2, engelsk v1,7, uten at det har fungert. Btw: Har aldri testet Kazaa lite. Hva er forskjellen? Url? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Forskjellen er at kazaa light er uten spywares, og at du kan kjøre et program som heter klcheater som gir deg max participation level (kønummeret ditt, du kommer nesten alltid først), funker bare med V2.00 og KL, søk etter progget etter å ha lastet ned KL http://www.kazaalight.tk/ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvorfor bruke Kazaa i det hele tatt........................................? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 jeg har en 704 kbs linje, når jeg bruker kazaa har jeg av og til målt aktivitet rund 1.3 Mbs, i tillegg er maskina tregg som helvete (ser det er sensurering her... ) og jeg kan ikke forvente å få opp noen nettsider på under 1 min. kort sagt kazaa treger ned ALLE maskiner samme hva den inneholder Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvorfor bruke Kazaa i det hele tatt........................................? Vi finner liksom interessante ting der da..... ting vi har lyst på...... mp3 filer, filmer, spill osv. noen forslag til hva vi ivrige kazaa bruker bør bruke istedet da..............................? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvorfor bruke Kazaa i det hele tatt........................................? Vi finner liksom interessante ting der da..... ting vi har lyst på...... mp3 filer, filmer, spill osv. noen forslag til hva vi ivrige kazaa bruker bør bruke istedet da..............................? Direct Connect 8) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Slettet kazaa og installert på nytt?Hvis ikke, gjør det, og se om problemet vedvarer.. Kan også prøve kazaa lite. kazaa lite hjelper IKKE på noen av mine problemer (se noen svar lenger opp)... en liten måling på hvor mye ram den bruker sier meg bare et den bruker 33% MER!!!!!!!!!!!!! Rettelse: 100% mer!!!!!!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Den bruker nesten ingenting hos meg, mem usage 6443 CPU 00 Dette er når jeg ikke laster ned noe, har KL Lenke til kommentar
*T* Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Prøver å laste ned lite nå, med en for rykende hastighet på 3,73kb/s :o Skal se om det funker no bedre... søkte litt på google, men fant ikke klcheater Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Sendte det på mail Lenke til kommentar
*T* Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Takker for hjelpen! Kazaa Lite fungerer utmerket! Ingen problemer med maskinen lenger. Smooth Admin'c: You're the man 8) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 iMesh Über alles!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Takker for hjelpen! Kazaa Lite fungerer utmerket! Ingen problemer med maskinen lenger. Smooth Admin'c: You're the man 8) Mens du er igang så kan du fjerne alle ulumskhetene som kaaza har lagt inn for deg. Ad-Aware fjerner slike ting helt gratis. Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Gutta, KAAzA suxzzz big time, får jo altid crappy linje der, Et bedre program er Direct Connect, her får du dårligst 10 kb s linje, Kaaza bruker jeg bare til å hente porr. Det beste av alt er FTP , steady konge linje. jah det er digg, bruker for det meste ftp. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 får fint 80KB/s i kl på populære filer... Så hold kjeft (no offence). Men du har nok rett... Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Forskjellen er at kazaa light er uten spywares, og at du kan kjøre et program som heter klcheater som gir deg max participation level (kønummeret ditt, du kommer nesten alltid først), funker bare med V2.00 og KL, søk etter progget etter å ha lastet ned KLhttp://www.kazaalight.tk/ Det du sier ikke sant om at kazaa lite ikke har spyware, jeg installa det bare for å teste. Så kjørte jeg adaware som sjekker for spyware etc. Og gjett hva jeg fant, joda spyware så det holder. Når jeg fjærnet dem og restartet kazaa ville det ikke starte fordi jeg hadde fjærnet spyware. Akkurat det samme sjedde med IMESH som reklamerer på DL siden sin om "NO SPY WARE". Alle p2p programmer bruker spyware, det er så gidd. *FTP* Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Gutta, KAAzA suxzzz big time, får jo altid crappy linje der,Et bedre program er Direct Connect, her får du dårligst 10 kb s linje, Kaaza bruker jeg bare til å hente porr. Det beste av alt er FTP , steady konge linje. jah det er digg, bruker for det meste ftp. Kazaa speed kan du fixe ved å installe en dl cheater. Fordi kazaa limiter speeden din når du har få uploards. Så hvis du kjører den så får du Supreme beeing og får bedre DL. Jeg viser min fulle avsky mot kazaa for p2p programmer er bare tull etc. Men en kompis av meg som bruker det, fordi han ikke får FTP login hos en sjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå