anders1211 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) her er en ny trailer til den første expansion packen til medieval 2. Her får se litt av denne nye campaign Britannia campaign og et glimt av den nye faction NORGE!! http://media.pc.ign.com/media/897/897232/vids_1.html Endret 11. mai 2007 av anders1211 Lenke til kommentar
anders1211 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 HAHA sry glemte å legge til link Sånn nå er det fiksa. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hurra, skal bli morro å ta over hele storbritannia med norske vikinger! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Gleder meg til å utrydde de forbanna te elskende brittene Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Bare for å rette litt er det ingen trailer, men en kampanjeinnføring. Liker at vi slipper rebeller fra starten, er meget bra måten de i videoen presenterer og forklarer for oss hvordan den engelske kampanjen kommer til å virke. Liker i tillegg godt hvordan skjold, rustninger osv. ser ut. Så veldig frem til den britiske kampanjen etter jeg så videoen. Men nå synes jeg de snart kan komme med neste video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå