Gå til innhold

Vi bygger Gamer... 8-12 k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ok men uansett man kanke få FSX lagg fri på XP (100% Grafikk)

Men hva slaks kabinett vil du at jeg skal ha?? Vil helst ha ett bilig og i aliminium

8637929[/snapback]

Personlig ville jeg valgt et annet kabinett, men hvis du liker kabinettet du har satt opp så kan du selvfølgelig gå for det. Alt vil uansett passe inn i kabinettet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva med dette? https://prisguiden.no/product.php?productId=43115

Dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=56497 eller dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=71644 sjermkortet trenker på kvalitet hva er blitt best i test osv..

8638193[/snapback]

Du velger det skjermkortet som er billigst, for forskjellen er uansett ikke noe mer enn et annerledes klistremerke på kjøleren og muligens en litt annen bundle

(bundle er det du får med i pakken)

Det kabinettet du foreslo liker jeg ikke, det er noe plastikkræl, da ville jeg mye heller ha gått for den raidmaxen.

Lenke til kommentar

Har begynt og tenke på noe:

Hvor mye vil jeg spare vis jeg venter med og kjøpe PC'en etter sommern??

Jeg har jo ikke tenkt og sitte så mye på PC'en i sommer....

Og mamma lar meg nok ikke bruke PC'en så mye heller.

Lenke til kommentar

Mora di som bestemmer der og, ja... :p Hehe...

Du kan jo det, prisene på nokre intel CPUar skal vel synke i juni (?).

I tillegg kjem det nokre nye CPUar frå intel, og AM2+ frå AMD er vel og planlagt, men når det kjem, det veit eg ikkje.

Uansett, du burde ikkje vente deg i hel.

Forresten, eg er i same situasjon som deg, eg har penga, men eg skal vente til hausten. Fordi eg ikkje har bruk for eigen pc før til hausten. :)

Lenke til kommentar

Du kan jo det, prisene på nokre intel CPUar skal  vel synke i juni (?).

I tillegg kjem det nokre nye CPUar frå intel, og AM2+ frå AMD er vel og planlagt, men når det kjem, det veit eg ikkje.

Forresten, eg er i same situasjon som deg, eg har penga, men eg skal vente til hausten. Fordi eg ikkje har bruk for eigen pc før til hausten. :)

8641845[/snapback]

Mamma er sjefen :(

Lenke til kommentar

Du kan jo det, prisene på nokre intel CPUar skal  vel synke i juni (?).

8641845[/snapback]

Mamma er sjefen :(

8643406[/snapback]

hehe, her hjemme er på en måte mamma sjefen og, pappa sier som regel tja, men liker det aldeles ikke :p så har det seg sånn at viss mamma ser at pappa er misfornøyd, henger hun seg på :p parents-powah :(

Nok OT :p

Gå for Lian Li eller Antec sine kabinetter. Solide kabinetter i aluminium og de har praktiske og gode løsninger. Kvalitetsløsninger! Min mening :cool:

Ellers så har jeg faktisk for tiden ett Raidmax Smilodon. Er drit lei det, liker ikke så voldsom plexi styr lenger :p

Lian Li sine plexiglass er fine, ikke overdrivne kanter osv. Kan jo velge det? Lian Li med plexi i siden? mener det koster 1100 elns. på microplex? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvorfor Intel E6600 Intel Pentium 4 Har mere GHz

8658002[/snapback]

På grunn av at en e6600 har en langt bedre arkitektur, antall GHz har lite og si idag.

feks. vil en amd socket 939 prosessor på 2,2GHz være langt bedre enn en intel pentium 4 på 3GHz. Dette på grunn av at arkitekturen er langt bedre i amd prosessoren hvis en sammenligner den mot pentium 4...

Desuten er en e6600 en dobbelkjerne, noe som gir et stor ytelsesløft over en enkeltkjerne pentium 4. Pentium 4 teknologien er dessuten gammeldags i dag.

Lenke til kommentar
Hvorfor Intel E6600 Intel Pentium 4 Har mere GHz

8658002[/snapback]

fordi E6600 er kraftigere. Hastigheten har lite å si så lenge E6600 er dobbelkjerne mens Pentium 4 er enkelkjerne! E6600 gruser rett og slett Pentiumen :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
hahaha. men sjergjøst har du noen forslag?

En ting til er det 100% sikkert at BF2 og BF2142 fungerer på Vista P?

8658254[/snapback]

gå ned ett lite hakk på ett eller annet i oppsettet? eller tigg some penger av your parents :innocent:

Lenke til kommentar
Jaaaaa...liksom... Mormi hater den dritt PC'e værden min der får jeg ikek no hjelp :p

Pappa ser jeg aldri -.-

8658355[/snapback]

hmm, da er det bare en løsning igjen. Selvmord eller ran nærmeste sjappe :ph34r: hehe, neida. Du får vente litt til det dumper penger i handa di, eller du tener på ett eller annet. Evt. plukk ut noe i oppsettet og sett inn noe som er litt billigere men omtrent like bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...