Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Mange gode forslag ser jeg, noe som ikke gjør avgjørelsen noe enklere Hadde tenkt meg en pc til bruk av spill, men det trenger ikke være noe superfancy. Bruksområdet er for det meste strategi, manager og rollespill. Så hva kan jeg få til under 10.000? Har mus, tastatur og har ikke behov for mer enn en harddisk (400-500) for øyeblikket. Lydkort og dvd-brenner trenger ikke være noe ekstraordinært. Grafikk, minne og prossessor er viktig, er bare opptatt av at jeg ikke kjøper noe som er for bra i forhold til resten av maskinen (hvis det gir mening). 20" skjerm og god strømforsyning er noe jeg må ha. Noen som kan hjelpe? 8687664[/snapback] Lag heller et eget emne om det, større sjanse for at du får hjelp da... Du burde også sjekke ut de andre trådene, mange som skal ha pc til ca. 10k i disse tider... OT: sykt at denne tråden nå er på 12 sider, slike tråder havner sjeldent på mer en 1-2 sider... Endret 24. mai 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 OT: sykt at denne tråden nå er på 12 sider, slike tråder havner sjeldent på mer en 1-2 sider... 8689237[/snapback] enig så enig, tror faktisk vi skal slutte å hjelpe han nå. Bestemmer seg aldri jo Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Tak for hjelpen folks tror jeg har kommet til ett endelig resultat nå (Endelig) Får kanje WinXP gratis av en venn (Han har en CD som skal funke til 3 PC'er og har bare blitt brukt på 2) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tak for hjelpen folks tror jeg har kommet til ett endelig resultat nå (Endelig) Får kanje WinXP gratis av en venn (Han har en CD som skal funke til 3 PC'er og har bare blitt brukt på 2) 8690082[/snapback] men det er bra! får vi se oppsettet? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 haha ,morsom tråd , mye kranglig , og han duden , hetser folk når det er noe han vet , og alle folka kommer med skillz i mot :D , men lykke til med pcen , den blir sikkert bra til slutt ,men ville nok kjøpt lian li kabisse:D <33 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 haha ,morsom tråd , mye kranglig , og han duden , hetser folk når det er noe han vet , og alle folka kommer med skillz i mot :D , men lykke til med pcen , den blir sikkert bra til slutt ,men ville nok kjøpt lian li kabisse:D <33 8691673[/snapback] Tråden minner meg skremmende om en såpeopra elns, jeg begynner og få fast rutine med og sjekke denne tråden først Men tilbake til topic: La oss få se oppsettet rudde93! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 men det er bra! konservativ_woot.gif får vi se oppsettet? whistle.gif Jaja, https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=47894 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 men det er bra! konservativ_woot.gif får vi se oppsettet? whistle.gif Jaja, https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=47894 8692693[/snapback] ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå