alosp Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Har noen spørsmål om dette spillet: 1. Kan man kjøpe sko, baller osv? 2. Når du startet CL blir alle endringene du har gjort på spillere (utseende) "borte". Går det ann å ordne det? 3. Er det mulig å ikke spille finalen på "The Ultimate Stage"? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har ikke spillt, det men jeg har hørt at det skal være som FIFA-spillene.. Du får XP, CR eller hva faen du får.. Så kan du kjøpe for det.. Men jeg veit at bilde i signaturen er ikke lov... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ingen som vet? 8630160[/snapback] Totalt off-topic: Bilde i signatur er ikke lov. Lenke til kommentar
alosp Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Er desverre ikke slik som FIFA. Har begge spillene. Men er det noen som vet? Plager meg faktisk at det ikke går ann og begynne en turnering uten at alt du har gjort på edit mode ikke funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå