Kallileo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kvifor kan ikkje ein administrator lagge ein poll, og så ser vi kva som er mest kjendt her på forumet . Tror det blir tull å lage en poll på dette, da det er alt for mange meninger her om hva som er kjent/mindre kjent Stemmer for we will rock you jeg og. Eller Elvis' A Little Less Conversation ft JXL Lenke til kommentar
netted Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg tror "we are the champion" med queen er verdens mest kjente Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Little Less Conversation er jo bare en b-side fra Elvis. Det kan umulig være hans mest kjente sant? Jeg tror flere har kjennskap til Jailhouse Rock, Hound Dog og Love Me Tender. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den eneste maaten man kan avgjöre dette paa er aa faa alle paa jorden til aa skrive ned alle sanger de har hört paa en liste, saa ser vi hvilken sang dukker opp oftest Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jepp! Sånn er det med alle statistikker, er det ikkje? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jepp! Sånn er det med alle statistikker, er det ikkje? Er vel det. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ja, også håper vi at alle skjønner ironi sjølv på internett. Men faen er det ingen som har ein fasit på denne 8-siders-tråden, nokon kløktige googlere der ute? Endret 23. september 2008 av xersess Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, også håper vi at alle skjønner ironi sjølv på internett.Men faen er det ingen som har ein fasit på denne 8-siders-tråden, nokon kløktige googlere der ute? Jeg tror fasiten er We Will Rock You. Den rytmen med de tre klappene er såpass kjent over hele verden, den har vært på reklamer og den er lagd av superpopulære Queen. Har ingen statistikk å backe opp svaret mitt med though. Lenke til kommentar
netted Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Verdens mest kjente lå? Da må man se litt på asia, kjenner til noen thai og de har ikke hørt om elvis. Men shakira er pop der tror jeg. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 blir vel drowning pool- bodies Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) blir vel drowning pool- bodiesHvorfor? Tipper det er MANGE sanger som er mer kjent enn den. Endret 28. september 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Verdens mest kjente sang er nok en barnesang, nationalsang, eller en del av et klassisk stykke av Mozart eller noe. Tror ikke Elvis eller Queen og noen av deres sanger er kjente nok overalt i verden, til å kunne bli verdens mest kjente låt. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tipper også på barnesang/ julesang.....eller?: Soviet national anthem Israelism Ram sam sam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå