Vetlite Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Finnes et svar her http://www.digitaldreamdoor.com/pages/best_played.html Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Alle har vel hørt "Girls just wanna have fun". Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det var uventet. Aldri hørt den sangen før jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Det var uventet. Aldri hørt den sangen før jeg. 8604523[/snapback] Jeg antar du kødder. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Nei, gjør ikke det. Den eneste sangen fra dem jeg har hørt er Unchained Melody. Er sikkert mulig at jeg har hørt den før, men fikk ikke noen "Åja, det er den ja"-feeling. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Queen - We are the champions, da de har en tendens til å spille den på diverse sportsarrangementer som har seere fra hele verden. Å si at akkurat DEN sangen er mest kjent, blir vel ganske så vanskelig. Endret 13. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Finnes et svar her http://www.digitaldreamdoor.com/pages/best_played.html 8603096[/snapback] Det er bare flest spilt på radio da. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Alle har vel hørt "Girls just wanna have fun". 8603365[/snapback] Ikke alle som er så stor på Cindy Lauper, eller dansefilmer fra 80-tallet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg tror Skjebnessymfonien og Eine Kleine Nachtmusik er de mest kjente, da de har vært tilstede så lenge. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som ikke har hørt Skjebnessymfonien. Tenkte også på "Bah Bah Black Sheep", "Silent Night" og Bachs "Lullaby" Endret 13. mai 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 I Norge har vel de fleste hørt landeplagen Botten Anna Men i hele verden er det sikkert en eller annen Mozart sang Lenke til kommentar
Mac_ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Queen - We are the champions, da de har en tendens til å spille den på diverse sportsarrangementer som har seere fra hele verden. 8605462[/snapback] Hvis det kun dreier seg om komersielle sanger og hvis jeg skulle gjette på noen av de som har vært nevnt til nå(dette var den første sangen jeg tenkte på da jeg leste topicen).. Så må det være denne sangen.. Fordi om kansje ikke alle i alle land har hørt hele sangen, så ville jeg påstå at det heller er fåtallet (med tilgang på radio, tv, eller en idrettshall) som ikke har hørt refrenget i denne sangen.. Lenke til kommentar
Lord_Revan Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Bursdagssangen vil jeg tro. men vi snakker om tradisjonelle "låter" (Ingen symfonier, julesanger og lignende) Thriller Hey Jude We are the champions. We will rock you. She loves you. White Christmas. (Tar den med pga kommersialiseringen) Oh well Yesterday Stayin Alive YMCA. XD Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Metallica med Nothing else Matters er vel ganske kjent. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 ...og har hele tiden vært det. Regner med at vi med "hele tiden" regner så langt tilbake som musikk har blitt nedtegnet? Sorry, legg vekk pop&rock-sjangeren... :!: Noen elementer som er lette å overse, men som en må ta med i beregningen: - Det finnes en del kirkemusikk fra 1000-tallet ihvertfall som har vært i kontinuerlig bruk over store deler av verden frem til i dag. - Antallet mennesker på jorden i dag er større enn det totale antallet som har levd her til nå (altså: antall nålevende mennesker er større enn antall døde fra det første mennesket til i dag). - Ca 1/3 av jordens befolkning bor i India og Kina. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Tror folk flest kjenner igjen Song 2 med Blur. Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Tror mange vil kjenne igjen Auld Lang Syne selv om nesten ingen kan teksten. En helt unik sang som passer like bra i en statsbegravelse som i et fyllekalas! Endret 14. mai 2007 av oarsman Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 "We will rock you" er desidert en veldig kjent låt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Pachelbel - Canon Kanskje ikke så mange som veit navnet, men jeg tipper alle her inne har hørt den før. Hør til 2:00 for den verdenskjente melodien. Endret 8. april 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Let it be. slenger meg på den. treng vell ikkje ein gang å nevne namnet på gruppen (der var 1337 innleggs-perioden min over) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Queen - We will rock you Hvem er det vel som ikke har hørt den sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå