Nutjob Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei. Jeg skal handle nye komponenter etter pc-kræsj og lurer derfor på om dette hovedkortet er å satse på? Kortet har mange detaljar som eg likar(teknisk). Men eg lurer da på om nokon andre her inne har erfaring eller vil seia nokon kloke ord om dette kortet? (har lest testen om "hovedkort med skjerm") zaltmann Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Så på det kortet før jeg kjøpte nåværende..... Hvis du trenger/VIL ha en ekstra gadget på skrivebordet, så kjøp det. Jeg var bare heldig akkurat da jeg skulle handle og fikk påfyll på konto :!: Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Så på det kortet før jeg kjøpte nåværende.....Hvis du trenger/VIL ha en ekstra gadget på skrivebordet, så kjøp det. Jeg var bare heldig akkurat da jeg skulle handle og fikk påfyll på konto :!: 8591710[/snapback] hmm, vil ha ja..fancyyy trenger er vel en annen sak men noen som vet hva skjermen viser da? Temp. osv.? fint om noen kunne svare spesifik på akuratt det Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Skjermen er beregnet på Vista Sideshow.....Nyheter f.eks...slik som tv2 sin newsfeeder som er laget til dette systemet Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Skjermen er beregnet på Vista Sideshow.....Nyheter f.eks...slik som tv2 sin newsfeeder som er laget til dette systemet 8591877[/snapback] ok, fancyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå