Yitih Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Er tretten år og kunne trenge noen ekstra kroner til ny pc. Lurer på om noen vet om noen firmaer eller lignende som trenger hjelp i nærheten av ullevål/bjølsen ommerådet? Takk på forhånd. PS: jeg sitter ikke barnevakt for personer jeg ikke kjenner av sikkerhetsmessige grunner. Endret 11. mai 2007 av Yitih Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) og navnet er bare ett nick. jeg er norsk (i tilfelle noen er litt redde for utlendinger) Endret 11. mai 2007 av Yitih Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nå i sommerferien trenger butikker ofte feriehjelp med å sette varer ut i butikken, tømme flaskeautomaten, etc. Du kan høre i de forskjellige butikkene og levere ditt navn og nummer - og kanskje de tilbyr deg sommerjobb. Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Nå i sommerferien trenger butikker ofte feriehjelp med å sette varer ut i butikken, tømme flaskeautomaten, etc. Du kan høre i de forskjellige butikkene og levere ditt navn og nummer - og kanskje de tilbyr deg sommerjobb. 8591385[/snapback] takk. burde egentlig klart å tenke ut det selv men, jaja. thanks anyway Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Yitih sier noe der, det er et reelt problem. Mange utlendinger søker med et norsk navn ellers er dem kjangseløse i noen bedrifter. Teit men fakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Yitih sier noe der, det er et reelt problem. Mange utlendinger søker med et norsk navn ellers er dem kjangseløse i noen bedrifter. Teit men fakta. 8609111[/snapback] Tenk på de bedriftene som utelukkende søker utenlandske navn for å fylle kvoten sin. De vraker folk med norske navn - Eller utenlandske navn som har byttet til mer norske navn. Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Yitih sier noe der, det er et reelt problem. Mange utlendinger søker med et norsk navn ellers er dem kjangseløse i noen bedrifter. Teit men fakta. 8609111[/snapback] hehe. jeg bare måtte påpeke det for nicket mitt høres jo utenlandsk ut. ikke det at jeg mener at det er noe galt i å være fra utlandet, men rasisme er et problem. ville ikke at det skulle skape problemer for meg iogmed at jeg ber om jobb her Lenke til kommentar
gorber Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tenk på de bedriftene som utelukkende søker utenlandske navn for å fylle kvoten sin. Hvilken "kvote" snakker du om her? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Snakk med Norpost, de pleier ofte å ha ledige jobber. http://norpost.no/ Og lurer selv på hvilke bedrifter som kun ser på utenlandske navn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tenk på de bedriftene som utelukkende søker utenlandske navn for å fylle kvoten sin. Hvilken "kvote" snakker du om her? 8637373[/snapback] Stat og kommune har som målsetning å gjenspeile befolkningen gjennom alder og nasjonalitet. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Er det en kvote? Det der blir litt søkt for meg. Det er ingen bedrifter, verken private, kommunale eller statlige som må ansette norske borgere med utenlandsk avstamming i dag. Eneste er at statlige selskaper har forpliktet seg til å invitere minst en slik på intervju ved intervjurunder. Endret 18. mai 2007 av gorber Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er det en kvote? Det der blir litt søkt for meg. Det er ingen bedrifter, verken private, kommunale eller statlige som må ansette norske borgere med utenlandsk avstamming i dag. Eneste er at statlige selskaper har forpliktet seg til å invitere minst en slik på intervju ved intervjurunder. 8637835[/snapback] Målsetning. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Greit, en målsetning er en kvote og jeg kan fly. Til trådstarter: I det området der ville jeg snakket med Daglbadet eller VG, eventuelt Norpost. Alternativ: Klipp gress hos naboene dine. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tilbake til topic nå. Lag en ny tråd om dere ønsker å diskutere mer. Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) takk. vg og dagbladet ser ikke ut til å lete etter arbeidstakere, men norpost er mulig Endret 20. mai 2007 av Yitih Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå