Gå til innhold

lyskestrekk og forstuing i tommelen, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

okey, har fått lyskestrekk og forstuing i tommelen.. klarer ikke å gå en gang, hva gjør jeg? får jo ikke trent noe nå.. er det noe som kan hjelpe på skaden? noe legemidler?

prøvde å massere det, og det ble etter hvert mye verre, kan være en tilfeldighet da

Endret av venn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å begynne å bevege tommelen mer og mer. Det pleier jeg å gjøre, og det funker. I alle fall for meg.

Når man har fått lyskestrekk skal man vel være mest mulig i ro, da den er lett å "slå opp" igjen. Uten at jeg skal si dette for sikkert.

Lenke til kommentar

Hahaha! Jeg leste topic og fikk det til at du hadde både lyskestrekk og forstuing i tommelen. Stusset litt på lyskestrekk i tommelen :lol: Så leste jeg innlegget og flira for meg selv om hvor dust jeg tenkte.

Jeg bør legge meg!

Sånn on-topic:

Strekken får du ta tiden til takke med, sånn er det. Ikke masser det heller nei, det er bare dumt.

Lenke til kommentar
Hahaha! Jeg leste topic og fikk det til at du hadde både lyskestrekk og forstuing i tommelen. Stusset litt på lyskestrekk i tommelen :lol: Så leste jeg innlegget og flira for meg selv om hvor dust jeg tenkte.

Jeg bør legge meg!

Sånn on-topic:

Strekken får du ta tiden til takke med, sånn er det. Ikke masser det heller nei, det er bare dumt.

8598687[/snapback]

Hvorfor er det dumt å massere en strekk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...