eXtREmeGh0sT Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Arsenal, Inter Milan, Bayern Munchen Lenke til kommentar
FCBXavi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har to favorittlag jeg også. Hvem jeg setter høyest er litt vanskelig, men de seneste årene har nok lidenskapen for Katalonias stolthet blitt litt større enn interessen for Fredrikstad. Mine lag er altså FFK of FC Barcelona. Ved siden av disse har jeg noen lag jeg følger i mindre grad. Disse er Roma (egentlig mest Totti) og Shakhtar Donetsk. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Synes også det er utrolig morsomt å se Valencia i aksjon, faktisk synes jeg at det er det morsomste laget i Europa å se på (Har aldri sedd kamper i noen annen liga) Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Holder med to lag ;D Chelsea F.C & Viking FK men liker å se Aston Villa spille fotball Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ingen. Hvorfor springer de etter den ballen? Gi dem en ball hver. Håper de som har vunnet minst vinner denne gangen. Lenke til kommentar
ApriliaAlex Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har heiet på Manchester United så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ac Milan og RBK Men Milan står høyest Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Premier Leuage: Manchester United Tippeligaen: Brann 2. divisjon avd 3: Åsane Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Manchester United! For alltid Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sorry ManU-guys, men; Juventus = D Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Holder med Arsenal og Brann. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Brann Manchester United Apollo <3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen. Hvorfor springer de etter den ballen? Gi dem en ball hver. Håper de som har vunnet minst vinner denne gangen. Blir så lei av slike kommentarer. Nei, det hadde ikke vært gøyere om alle hadde fått en ball hver. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har alltid vært RBK som har vært mitt lag, selv om jeg hadde en liten periode når jeg var yngre da jeg var litt missledet med tanke på Engelske lag. Nå forstår jeg ikke meg på anglofile. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) IK Start og Blackburn Rovers FC også er jeg oljeberger så da er det landslaget vårt mitt favorittlandslag Endret 8. mai 2009 av samebror Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Arsenal og Brann! Arsenal! (Kjøpte meg ny Arsenal drakt, forrige Lørdag!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå