Luis_Garcia Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvor mange fotballlag er det du holder med? Jeg mener i både Norge og utlandet. Holder kun med Liverpool, jeg. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Liverpool og det laget i tippeligaen som kan tukte RBK Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Manchester United, og Vålerenga. Men Manchester United er først Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva med å sette opp en poll over de mest populære lagene? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Personlig kan jeg ikke skjønne hvordan man kan ha et forhold til en klubb som er så langt unna,som man maks får vært på 2,3 kamper med i året. Det å heie på et norsk lag har med tilhørighet å gjøre og stolthet. Så Tromsø IL er mitt lag,enkelt å greit. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg heier på Lyn og Tottenham. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Brann først, Liverpool dernest. Den norske ligaen er langt under den engelske, men man heier for pokker på lokale lag først Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hovedlaget som kommer foran alt er jo såklart Bayern. I England Chelsea, i Italia AC Milan. I Tippeligaen heier jeg på RBK. Av tilhørighet heier jeg på FK Tønsberg og Karlsruhe Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvor mange fotballlag er det du holder med? Jeg mener i både Norge og utlandet. Holder kun med Liverpool, jeg. 8591090[/snapback] Arsenal, Bodø Glimt og Tromsø. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 WTF? Både TIL og B/G? Er du noe interessert i fotball i det hele tatt? Vil gjerne høre bakhistorien for det her. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 WTF? Både TIL og B/G? Er du noe interessert i fotball i det hele tatt? Vil gjerne høre bakhistorien for det her. 8592366[/snapback] 1. Hater egentlig fotball, men om jeg måtte velge er det lagene mine. 2. Ingen spesiell grunn til det, man kan da holde med flere lag? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja,tenkte meg egentlig at du ikke var så ekstremt inni fotballmiljøet. Og nei,er ikke noe galt med å heie på flere lag. Men å heie på både TIL og B/G er som å både heie på Vålerenga og Lyn. Det er bare ikke naturlig,særlig ikke om man er en supporter. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja,tenkte meg egentlig at du ikke var så ekstremt inni fotballmiljøet. Og nei,er ikke noe galt med å heie på flere lag. Men å heie på både TIL og B/G er som å både heie på Vålerenga og Lyn. Det er bare ikke naturlig,særlig ikke om man er en supporter. 8592436[/snapback] Er ingen fotballfantast nei:P men om jeg skulle velge et av dem ville det blitt B/G siden de er fra den byen jeg oppholder meg nest mest i. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Også kjent som "sjetthølle" blant TILfans Men ja,de har jo noen gode spillere i år. Imingen og Olsen er jo begge talentfulle. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Arsenal, Chelsea, Manchester United og Liverpool. Men det er bare i England da. I Norge heier jeg på Enga<3, Brann, LSK og Rosenborg. I tillegg til dette er jeg hardcore supporter av Roma, Bayern, Milan, Inter, Barcelona og Real. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nå DET kaller jeg imponerende deling av lag. Hauger med hatlag og i samme serie. Du må vel ha noe å juble for hver helg Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Arsenal, Chelsea, Manchester United og Liverpool 8592510[/snapback] Nå kødder du? Har fått inntrykk av at du er skikkelig hardcore unitedfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå