Gå til innhold

Hvor mange lag er det du holder med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig kan jeg ikke skjønne hvordan man kan ha et forhold til en klubb som er så langt unna,som man maks får vært på 2,3 kamper med i året. Det å heie på et norsk lag har med tilhørighet å gjøre og stolthet. Så Tromsø IL er mitt lag,enkelt å greit.

Lenke til kommentar
WTF? Både TIL og B/G? Er du noe interessert i fotball i det hele tatt? Vil gjerne høre bakhistorien for det her.

8592366[/snapback]

1. Hater egentlig fotball, men om jeg måtte velge er det lagene mine.

2. Ingen spesiell grunn til det, man kan da holde med flere lag? :hrm:

Lenke til kommentar

Ja,tenkte meg egentlig at du ikke var så ekstremt inni fotballmiljøet.

Og nei,er ikke noe galt med å heie på flere lag. Men å heie på både TIL og B/G er som å både heie på Vålerenga og Lyn. Det er bare ikke naturlig,særlig ikke om man er en supporter.

Lenke til kommentar
Ja,tenkte meg egentlig at du ikke var så ekstremt inni fotballmiljøet.

Og nei,er ikke noe galt med å heie på flere lag. Men å heie på både TIL og B/G er som å både heie på Vålerenga og Lyn. Det er bare ikke naturlig,særlig ikke om man er en supporter.

8592436[/snapback]

Er ingen fotballfantast nei:P men om jeg skulle velge et av dem ville det blitt B/G siden de er fra den byen jeg oppholder meg nest mest i.

Lenke til kommentar

Arsenal, Chelsea, Manchester United og Liverpool. Men det er bare i England da. I Norge heier jeg på Enga<3, Brann, LSK og Rosenborg. I tillegg til dette er jeg hardcore supporter av Roma, Bayern, Milan, Inter, Barcelona og Real.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...