Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

hvor kom den pistolen fra? hvorfor er ikke den i vanlig beta?

8744955[/snapback]

Tror det bare er en glitch, sverdet skal nemlig også være mulig å bruke.

 

Xboxyde:

It looks like some very determined or lucky people managed to unlock the Custom game mode in the beta of Halo 3, allowing the players to use the Pistol and the Plasma Sword, and also a way to change the gravity. The movie system doesn't work well with these games though..
Linky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det så bare rått ut!

Grisetøffe hjelmer man kan lage!

Jeg driter i om de får Covenant Elites, når man har denne muligheten her.

 

Brute Chopper'n så også tøff ut. Kan man kjøre over f.eks. en Mongoose og kverne den til små biter med Chopper'n, mon tro?

Lenke til kommentar

Litt spoiler om de nye hjelmene:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De hjelmene som man ser der, ble laget for SPARTAN-III modellene i boka "Halo: Ghosts of Onyx". I tillegg til ny hjelm, hadde de en annen armour som ble kalt SPI (Mark II Semi-Powered Infiltration). Denne armouren var ikke like avansert og sterk som Mjolnir men i gjengjeld hadde den cloaking-egenskaper, lik den man får med power-up'en i spillet.

 

Coverbildet av boka med SPI- og Mjolnirarmour

Lenke til kommentar
Seven new Multiplayer maps. Six new weapons. Two new vehicles.

One massive single-player finale.

Thousands of players played the Beta, but we played beyond.

 

This is the biggest game in the world. This is Halo 3!

 

Ta en Titt!

8747443[/snapback]

:dribble: Så rått! Create your own Spartan virket dritfett! :cool:

 

Gleder meg ikke akkurat mindre nå! :)

Lenke til kommentar
bytta inn crackdown på eb-games i dag fikk 200kr for det. no more beta for me :p

8764897[/snapback]

Hvorfor i all verden gjorde du det?? Ikke nok med at du får spille Halo 3 Beta, men Crackdown er jo ett fantastisk spill :dontgetit:

8765650[/snapback]

Jeg har kommet med en teori om at enkelte mennesker er født bare for at jeg ikke skal forstå dem. Han her er et godt eksempel ;)

Lenke til kommentar
bytta inn crackdown på eb-games i dag fikk 200kr for det. no more beta for me :p

8764897[/snapback]

Hvorfor i all verden gjorde du det?? Ikke nok med at du får spille Halo 3 Beta, men Crackdown er jo ett fantastisk spill :dontgetit:

8765650[/snapback]

Jeg har kommet med en teori om at enkelte mennesker er født bare for at jeg ikke skal forstå dem. Han her er et godt eksempel ;)

8766297[/snapback]

hahaha! jeg bytta inn crackdown fordi jeg spillte det nesten aldri. bra spill ja. men gikk lei av det. arg jeg hadde 2 orbs igjen som jeg aldri fant :p

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
hahaha! jeg bytta inn crackdown fordi jeg spillte det nesten aldri. bra spill ja. men gikk lei av det. arg jeg hadde 2 orbs igjen som jeg aldri fant :p

8769979[/snapback]

...og Halo 3 Betaen? :dontgetit:

8773206[/snapback]

den har jeg ikke sletta fra hardisken enda. men kommer til å gjøre det etterhvert :p aldri vært no Halo fan jeg. jeg kjøpte ikke crackdown for betan lizzom...

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
den har jeg ikke sletta fra hardisken enda. men kommer til å gjøre det etterhvert :p aldri vært no Halo fan jeg. jeg kjøpte ikke crackdown for betan lizzom...

8773907[/snapback]

Menneh, du kan jo ikke spille om du fikk beta'n via Crackdown. ;) Jeg har min på demo's, men dere må jo ha crackdown inne i tray, må dere ikke?

Lenke til kommentar
den har jeg ikke sletta fra hardisken enda. men kommer til å gjøre det etterhvert :p aldri vært no Halo fan jeg. jeg kjøpte ikke crackdown for betan lizzom...

8773907[/snapback]

Menneh, du kan jo ikke spille om du fikk beta'n via Crackdown. ;) Jeg har min på demo's, men dere må jo ha crackdown inne i tray, må dere ikke?

8774005[/snapback]

jo ;) starte crackdown (noe som tar evigheter) så gå inn på menyen, velge halo 3 beta så vente på at betan skal loade :/ the world is full of loading :(

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...