Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!

Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

• Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig vi får se vidreutviklinger av Coag, Terminal, Relic, Turf, Lockout, Ascension og Headlong. Geniale maps alle sammen! Zanzibar er også et utrolig bra brett men dette vet vi jo allerede har en etterfølger :)

Lenke til kommentar
Håper virkelig vi får se vidreutviklinger av Coag, Terminal, Relic, Turf, Lockout, Ascension og Headlong. Geniale maps alle sammen! Zanzibar er også et utrolig bra brett men dette vet vi jo allerede har en etterfølger :)

8676691[/snapback]

Hvis du fjerner Terminal, Turf og Headlong så er jeg heeelt enig med deg! ;)

Lenke til kommentar

8676691[/snapback]

Hvis du fjerner Terminal, Turf og Headlong så er jeg heeelt enig med deg! ;)

8676714[/snapback]

W00t? liker du ikke de mapsa? Turf egner seg ikke så godt til snipers men er moro til det meste av gamestyles, Terminal har fin layout kjempemoro til snipers/BTB og samme med Headlong. Eneste negative med Terminal er at 99% av de som spiller Halo synes det er veldig moro å campe oppe i garasjen men dette skjer somregel bare under MM snipers

Lenke til kommentar

Jeg :thumbup: må spille litt mer BTB snart etter å ha sett ferdig noen filmer på PC'n.

Ser det bare er jeg foreløpig som synes spike granaten er det kuleste nye våpnet i den nye pollen :p Fortsatt få stemmer da

EDIT: kom en stemme til mens jeg skrev denne posten :roll:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Min favoritt er dual spiker..er sikkert ikke den tøffeste eller stilligste men favorittiserer heller våpen som fungerer fremfor (med Homer-stemme) "oh oh, loook at mee..fancy weapon. Oooh" *splætt, HEADSHOT!* :!:

8680893[/snapback]

Jeg synes Laser'n var tøffest av de, men hadde valgt BR over den any day.

BR er best. Ingen protest.

Lenke til kommentar
BR sucks big time!

Dual Spiker/Hagle/Assault Rifle ;)

8681272[/snapback]

BR har headshots, AR har ikke. Hagla må du stå nært for å drepe, spikeren har vel ikke headshot og dreper ikke på medium range.

BR best.

8681366[/snapback]

BR var bedre i Halo 2. Den har heldigvis blitt nerfet. Jeg vil tørre å påstå at Carbine faktisk er hakket bedre enn BR nå.

überGoliath: Det går ikke an å bytte kamera, vinkel eller noe sånt i betaen nei. :)

Lenke til kommentar
Noen som fåt kontrollert kameraet når man spiller av en lagret kampfilm? Jeg får verken byttet kamera, vinkel eller person :hmm:

8681787[/snapback]

Samme her.. Jeg ble skikkelig gira når jeg så den vidocen om bla filmdelen, men hvis den ikke blir bedre enn dette, er det jo ikke noe å rope hurra for. Eneste gangen jeg kan endre kameravinkel er når personen dør. Men igjen, dette er jo betaen, og masse finesser mangler ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...