Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvorfor står det at det bare er 1000 online akkurat nå? :S Eller har det bare hengt seg opp litt og er egentlig mange flere som spiller?

 

Og det tar jo 5 min. å ordne et game, står "player found" på alle, og så forsvinner de plutselig, så skjer 3-4 ganger før jeg endelig får startet. :S

8640450[/snapback]

 

Situasjonen er akkurat samme hos meg, er vel bare noe klikk.

Men er det bare jeg som har problemer med å vise "Service Record"? Ingenting vises der, ikke engang highest skill eller RP. Kan heller ikke trykke på en random person jeg har på friends, og deretter se på service record eller file share. :(

8640471[/snapback]

Ja, har samme problemer med Service Record jeg også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bare fått til 6 og 8 mans kamper så langt, hvordan i alle dager får man til 16 mans kamper? skal ikke halo 3 støtte det?

8640528[/snapback]

Det er forventet at de slipper BTB om en eller annen gang, sammen med 2vs2.

8640535[/snapback]

 

 

De har vel planer om å slippe clean snipers også? Bare snipers er jo det beste med hele MP da ^^

Lenke til kommentar
Flere enn meg som har opplevd at det plutselig stopper opp, midt i en match, for så å stå 'uploading' en stund, så kommer man plutselig rett inn i matchen igjen..?

8640794[/snapback]

 

Nei men har opplevd at det har skjedd rett før matchen begynner. Det som irriterer meg er at folk allerede prøver å standbye! Har opplevd flere ganger at det stopper opp og at alle får redbar untatt en person og han kan drepe oss mens vi bare har bluescreen. :thumbdown: Alle som jukser i halo skulle vært hengt opp etter ballene!

Lenke til kommentar

kan noen forklare meg hvorfor Halo er så populært? jeg mener det er altfor hypet og ikke noe annet et helt vanlig fps. denne beta'en viser jo at det ikke er spesiellt godt online heller. jeg kjøpte Crackdown for selve spillet, betaen var bare en liten bonus, men greit å ha sjekket hvordan Halo var online...hva er det folk ser i Halo?

 

 

edit: spilte 1'ern SP i ca 2-3 timer før jeg la det bort, var faktisk kjedelig :hm:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Smaken er som baken, todelt

 

 

 

denne beta'en viser jo at det ikke er spesiellt godt online heller.

8641969[/snapback]

Å? Hvorfor det da?

Matchmakingsystemet er jo helt genialt! MP-spillingen er også genial :D Jeg har alltid vært en Halo fan.

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

jeg bare synes at det var litt "Arcade-aktig." men det er sikkert meningen, og folk har forskjellig smak, så sikkert noen som liker det, men jeg liker det litt mer virkelighetsnært. :) synes ikke det er like gøy å løpe fire meter før man møter en kar i romdrakt som tømmer et magasin i deg.jeg vil heller snike rundt rundt i Call of Duty 2 med sniper og seksløper, finne fienden uten at han ser meg, så ta han ut med et skudd. men det kommer ann på smaken :)

 

 

bubbleshield var litt gøy though :wee:

Lenke til kommentar
jeg bare synes at det var litt "Arcade-aktig." men det er sikkert meningen, og folk har forskjellig smak, så sikkert noen som liker det, men jeg liker det litt mer virkelighetsnært. :)  synes ikke det er like gøy å løpe fire meter før man møter en kar i romdrakt som tømmer et magasin i deg.jeg vil heller snike rundt rundt i Call of Duty 2 med sniper og seksløper, finne fienden uten at han ser meg, så ta han ut med et skudd. men det kommer ann på smaken :)

 

 

bubbleshield var litt gøy though  :wee:

8642058[/snapback]

 

Du får det til å høres veldig negativt ut! :!:

Men jeg var av samme oppfatning øfr, tidlig i Halo 2. Men det forandret seg og nå liker jeg Halo veldig godt!

Lenke til kommentar
synes ikke det er like gøy å løpe fire meter før man møter en kar i romdrakt som tømmer et magasin i deg.jeg vil heller snike rundt rundt i Call of Duty 2 med sniper og seksløper, finne fienden uten at han ser meg, så ta han ut med et skudd.

 

Personlig liker jeg begge spillene. Men smaken er jo som baken.

Lenke til kommentar
Kom på lag med noen amerikanere, som var veldig opptatte av å bygge seg opp i rank. Virket som det trodde at ranken fra betaen vil overføres til Halo 3,  men det kan vel ikke stemme? Alle begynner vel fra scratch når H3 kommer.

8642863[/snapback]

 

 

Ranken lagres vel i gamertagen over live så kan jo hende den blir overført til final H3 release. Hva er ranken til folka her forresten? Jeg er rank 3 sergeant lvl 27 i rumble pit. Har ikke spilt så alt for mange timer enda

Lenke til kommentar
Begynner å nærme meg Sergeant. Spiller for det meste Team Training, hvordan beveger man seg opp i rang der egentlig? Er det kun basert på antall games?

8642937[/snapback]

Håper ikke det. Det sier jo ingenting om skill, bare tid..

Håper det er prosenten mellom kills og deaths eller noe i den duren... Som i CoD3.

 

Dette var skikkelig ræva synes jeg. Holder meg til Resistance etter å ha spilt dette ja. MYE bedre online.

8643081[/snapback]

Er nok mange som er enig med deg her, ja! :yes:

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Ranken lagres vel i gamertagen over live så kan jo hende den blir overført til final H3 release.

8642901[/snapback]

Håper det, så ikke all spillingen "går til spille", men tviler. Rankingene og statsene er vel lagret på servere, samt at de muligens vil forbedre rankingsystemet eller noe lignende. Tipper de resetter serverne når betaen er ferdig.

 

Jeg tror den generelle rankingen er basert på hvor mye man har vunnet. Det sto noe sånt på bungie.net. Når man tapte mistet man ikke poeng, men bare hvis man vant. Hvis man leavet ville man miste noen "RP" poeng. De andre rankingene funket visst på samme måte, bare at man mister poeng ved å tape.

Ingen kilder, forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...