Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg en forklaring på voicegreiene? Det er så klønete å trykke på D-padden hver gang man skal snakke. Bamsemumsen sa at jeg skulle gå inn på voice settings, og stille inn på noen greier som skulle gjøre at jeg ikke trengte å trykke på paden hele tiden. Men det funker ikke for meg. Noen som har en løsning?

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til de som har cracdown

Får de bare EN halo 3 beta invite eller kan de sende en til en venn eller noe?? :hmm:

 

Vis det er noen som har en ekstra send den til meg !! [email protected]

 

men jeg tviler på at jeg kommer til å få en VISS du i det hele tatt KAN sende den  :cry:

8639112[/snapback]

 

VENTER PÅ SVAR! :hrm:

8639139[/snapback]

Er du så keen på betaen så kjøp Crackdown, et spill som etter min mening er verdt pengene alene.

 

Og det er ikke noe kode eller vennekode som man får via Crackdown. Man må ha DVD'en i for å laste ned spillet, for å starte spillet og for å spille det.

Lenke til kommentar
Vi har vel fortsatt ikke sett et eneste bilde av singleplayeren

8639545[/snapback]

Det var jo det bildet de la ut, med den mørke singleplayer bakgrunnen (dårlig forklaring, men).

 

Skjønner ikke all kritikken, altså. Skjønner at noen ikke liker grafikken, men å la være å kjøpe et av årets (likevel) beste spill for det, er å dra det litt langt. Hvis man likte Halo 2 i det hele tatt, burde man i det minste tåle dette. :hmm:

 

Edit: Riktig, Øyvind.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Vi har vel fortsatt ikke sett et eneste bilde av singleplayeren

8639545[/snapback]

Det var jo det bildet de la ut, med den mørke singleplayer bakgrunnen (dårlig forklaring, men).

 

Skjønner ikke all kritikken, altså. Skjønner at noen ikke liker grafikken, men å la være å kjøpe et av årets (likevel) beste spill for det, er å dra det litt langt. Hvis man likte Halo 2 i det hele tatt, burde man i det minste tåle dette. :hmm:

 

Edit: Riktig, Øyvind.

8639803[/snapback]

 

i MP fungerer den grafikken prefekt, trenger ikke noe mer, men hvis det blir det samme i singel player blir jeg litt skuffet, men nå har aldri Halo vært noen grafisk bombe...

Lenke til kommentar
i MP fungerer den grafikken prefekt, trenger ikke noe mer, men hvis det blir det samme i singel player blir jeg litt skuffet, men nå har aldri Halo vært noen grafisk bombe...

Tilbake til SP så er den ikke designet for å sørge for stabil framerate med masse players, men for å gi deg massive kamper og god grafikk og fysikk og generellt alt annet..

SP er som andre sier, bygd opp på en helt annet måte.

Dvs bedre grafikk i SP enn i MP sannsynligvis.

 

Vil nå også si at de har vært ganske fine perler grafisk sett sålangt, bare at de har hatt sin egen stil som ikke alle liker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvorfor står det at det bare er 1000 online akkurat nå? :S Eller har det bare hengt seg opp litt og er egentlig mange flere som spiller?

 

Og det tar jo 5 min. å ordne et game, står "player found" på alle, og så forsvinner de plutselig, så skjer 3-4 ganger før jeg endelig får startet. :S

Lenke til kommentar
Hvorfor står det at det bare er 1000 online akkurat nå? :S Eller har det bare hengt seg opp litt og er egentlig mange flere som spiller?

 

Og det tar jo 5 min. å ordne et game, står "player found" på alle, og så forsvinner de plutselig, så skjer 3-4 ganger før jeg endelig får startet. :S

8640450[/snapback]

 

Situasjonen er akkurat samme hos meg, er vel bare noe klikk.

Men er det bare jeg som har problemer med å vise "Service Record"? Ingenting vises der, ikke engang highest skill eller RP. Kan heller ikke trykke på en random person jeg har på friends, og deretter se på service record eller file share. :(

Lenke til kommentar

Unødvendig bumping og kommentar rundt dette er fjerna. Eg viser til kva nettiketta seier om dette:

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

 

Det tek gjerne litt tid før nokon rekk å svare på spørsmåla dine. Derfor er det viktig å vere tolmodig. Hugs og på at alle som svarer på spørsmål gjer dette frivillig. Ver derfor takknemleg for all hjelp dykk får. :)

Lenke til kommentar
Ranked Playlists

 

    * Rumble Pit – all out action with you entering alone to play in Slayer, and some objective game types. Max party size: 1 (you!).

    * Team Slayer – Enter alone or with a small group and you’ll be matched against another team of equal size in a small variety of Slayer variants. Team Size: 3-4. Max party size: 4

    * Team Skirmish – Team based objectives are the order of the day here, everything from single flag CTF to Territories. Team Size: 3-4. Max party size: 4

    * Big Team Battle – Just like it says. Big team based games on maps big enough to support them. In this case, that’s Valhalla. Team Size: 5-6. Max party size: 6.

 

Social Playlists

 

    * Rumble Training – Just like Rumble Pit, but unranked. Max party size: 6

    * Team Training – An unranked mixture of team-based games, with both Slayer and objective types. Team Size: 3-4. Max party size: 8

    * BTB Training – An unranked version of Big Team Battle. Max party size: 12

    * 2V2 Training – Pint-sized teams battle each other for bragging rights and little else in this unranked playlist. Max party size: 4

 

The lists will be rolled out in an order to be decided by Bungie, and they will include the previously mentioned modes, but are subject to change/removal and addition.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...