Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ebay er alltid et alternativ, men prisen har en tendens til å gå litt høyt syntes jeg. Har sett aksjoner med en buy now-pris på flere hundre dollar, ellers så ser det ut som akusjonene ender på et sted mellom 50-80 dollar.

Selv var jeg heldig å fant en auksjon med en "buy now"-pris på 20 dollar som jeg slo til på.

EDIT: Snakker selfølgelig om invitasjonskoder.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Ebay er alltid et alternativ, men prisen har en tendens til å gå litt høyt syntes jeg. Har sett aksjoner med en buy now-pris på flere  hundre dollar, ellers så ser det ut som akusjonene ender på et sted mellom 50-80 dollar.

Selv var jeg heldig å fant en auksjon med en "buy now"-pris på 20 dollar som jeg slo til på.

8638789[/snapback]

 

På ebay.com :hmm:

men koster den noe å få det sent hit DA?

 

Viss du ser på granatene FØR du plukker de opp ser de ut som noe som kom fra WORMS :thumbdown:

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Ebay er alltid et alternativ, men prisen har en tendens til å gå litt høyt syntes jeg. Har sett aksjoner med en buy now-pris på flere  hundre dollar, ellers så ser det ut som akusjonene ender på et sted mellom 50-80 dollar.

Selv var jeg heldig å fant en auksjon med en "buy now"-pris på 20 dollar som jeg slo til på.

8638789[/snapback]

 

På ebay.com :hmm:

men koster den noe å få det sent hit DA?

 

 

8638813[/snapback]

Det kom vel ikke frem, men jeg snakket om Invitasjonskoder, vinner du auskjonen får du den tilsendt på emai.

Lenke til kommentar
edit: til dere som syter over at sniperen har delay, det har nok noe med balanse å gjøre.. i halo 2 er den jo alt for overpowered. For å få ett sikkert kill må man faktisk treffe hodet nå, ellers har den andre personen litt tid til å komme seg i dekning, så liker det de har gjort med sniperen..

8637885[/snapback]

Hvis du treffer noen i kroppen så kan de enda gå i dekning i halo2..

 

Har Bungie gått offesielt ut og sagt at grafikken vil være bedre i SP? Jeg trykte slik at jeg satt meg ned i Halo 3 betaen. Så såg jeg ned på beina mine. Dette er ikke noe særlig bedre enn Halo 2. De som sier det lyver. Dessuten er detaljene som vi såg på den første ingame-traileren ikke til stede. Dette mente bungie var slik spille ville se ut (den traileren hvor helten vår kommer ut av røyken). Det var en helt syk oppløsning på det!! Så håper for guds skyld at Bungi har sagt klart i fra om at SP og MP har betydelig forskjellig grafikk. Om dette er tillfellet er jeg fornøyd. Ikke fordi jeg på død og liv skal ha god grafikk, men jeg hater folk som lyver. Er grafikken i betaen lik SP har Bungie løyet oss rett opp i trynet. Det vil virkelig ikke bli godt mottatt. Som sagt, håper de har vært ute med en slik uttalelse, ellers tror jeg det går mye dårligere med Halo 3 enn halo 2...

8638118[/snapback]

Jeg blir skuffet hvis plasma våpen effektene kommer til å være så dårlig, jeg driter vel egentlig i singel player, går mest i MP her.

 

Du går på test network, også more info på den øverste også trykker du Y

 

 

Jeg er enda ikke banned...!

8636662[/snapback]

 

Enda ikke banned.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Til de som har cracdown

Får de bare EN halo 3 beta invite eller kan de sende en til en venn eller noe?? :hmm:

 

Vis det er noen som har en ekstra send den til meg !! [email protected]

 

men jeg tviler på at jeg kommer til å få en VISS du i det hele tatt KAN sende den  :cry:

8639112[/snapback]

 

VENTER PÅ SVAR! :hrm:

8639139[/snapback]

 

:hrm:

8639220[/snapback]

Kan du slutte med denne bumpingen? Man må ha spillet i 360 for å få spille betaen

Endret av PC91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Slik som jeg har forstått det :

 

Multiplayeren til Halo3 er kun en oppgradert versjon av Halo2 multiplayeren, bedre grafikk, nye våpen osv osv.

 

Singleplayer delen er helt ny.

 

Vi har vel fortsatt ikke sett et eneste bilde av singleplayeren

Lenke til kommentar

Jepp. På bungie.net fant eg en gang en fyr som så screens ifra Alphaen av MP-en. (eller vidoc-en "et tu brute." husker ikke helt) Han skjønte ikke at hverken grafikken eller AI-en var ferdig. Så (i beste n00b-stil for å nevne det) skrev han ett sinnainnlegg hvor han skrev noe slikt som "wtf is this shit u noobs bungie this suck i will nevr buy any of your shitty games ever again u noobs and i will tell my friends to do the same if u dont fix the graphics fuck u!!"

 

Jeg sverger: Jeg har aldri hatt så stor lyst til å banke noen som da jeg leste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...