Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har testet betaen litt mer i lag med kompiser i løpet av dagen, og jeg er skuffet over kartene som følger med betaen. Ingen av de er spesiellt gode, men Snowbound er usedvanlig sug.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle som får feilmeldingen "Game Over", altså det med at Betaen er gått ut osv. gjør dette:

 

Restart your box, then do this:

 

Go to the dashboard.

Go to the system tab

Select memory

Highlight your hard drive

Press Y

Press X, X, LB, RB, X, X

Say yes when prompted to do maintenance on your hard drive.

 

This removes all previous title updates and prompts you to redownload new ones.

Lenke til kommentar
De burde hvertfall ha lobbyer. Bungie burde spille litt SOCOM.  Perfekt online menyer og muligheter for å lage egne servere.....

8634418[/snapback]

 

En ting som flere sier så kommer det nye måter å finne party på i fullversjonen, men matchmakingsystemet som bungie har er jo genialt. Bedre enn på noen andre online spill jeg har spilt. Har dog ikke spilt SOCOM.

8634727[/snapback]

 

 

Lobby er jo hundre ganger bedre enn matchmaking. Hvertfall slik jeg ser det. SOCOM er lagt opp helt genialt i forhold:

 

Egne servere for EU/English SPEAKING, ITALIA, SVERIGE, DANMARK, NORGE, TYSKLAND, NEDERLAND, BELGIA, FINLANd osv.....

 

Det er bare å hoppe inn på Norge serveren for vår del, finne frem til det rommet hvor de fleste av klanmedlemene, vennene eller generelt nordmenn spiller og bli med på moroa. Blir det klankamper så lager en eller annen rommet med passord for kampen/rommet og de osm da skal spille kampen må taste passordet for å komme inn.

 

Derfor synes jeg matchmaking er noe tull. Du blir jo bare kastet inn i et random game.

 

Folk har forkjellig syn på hva som er bra, men for min del så har jeg blitt bortskjemt på SOCOM online delen:)

 

Takk og god natt

Lenke til kommentar

Vel, jeg tenkte "What the hell.." og logga inn. Jeg er ikke banned. Men så har jeg orginal crackdown. Så jeg tror enten er det en server som er gått ned, eller så har microsoft greid å gjøre det samme som når gears of war ble gitt ut, at masse folk ble banned også slapp de inn neste dag.

 

edit: enda xboxen kræsja og måtte restartes, og den game over meldinga.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
De burde hvertfall ha lobbyer. Bungie burde spille litt SOCOM.  Perfekt online menyer og muligheter for å lage egne servere.....

8634418[/snapback]

 

En ting som flere sier så kommer det nye måter å finne party på i fullversjonen, men matchmakingsystemet som bungie har er jo genialt. Bedre enn på noen andre online spill jeg har spilt. Har dog ikke spilt SOCOM.

8634727[/snapback]

 

 

Lobby er jo hundre ganger bedre enn matchmaking. Hvertfall slik jeg ser det. SOCOM er lagt opp helt genialt i forhold:

 

Egne servere for EU/English SPEAKING, ITALIA, SVERIGE, DANMARK, NORGE, TYSKLAND, NEDERLAND, BELGIA, FINLANd osv.....

 

Det er bare å hoppe inn på Norge serveren for vår del, finne frem til det rommet hvor de fleste av klanmedlemene, vennene eller generelt nordmenn spiller og bli med på moroa. Blir det klankamper så lager en eller annen rommet med passord for kampen/rommet og de osm da skal spille kampen må taste passordet for å komme inn.

 

Derfor synes jeg matchmaking er noe tull. Du blir jo bare kastet inn i et random game.

 

Folk har forkjellig syn på hva som er bra, men for min del så har jeg blitt bortskjemt på SOCOM online delen:)

 

Takk og god natt

8635834[/snapback]

 

Vent med å bedømme spillet til det er ute i det minste, jeg tror ikke akkurat vi ser alt H3 har å by på mtp. MP i betaen ;)

Lenke til kommentar
Hahaha!

Digger meg at de gjorde dette samtidig som de slapp Halo 3!!

Da får de tatt flest mulig, pluss at Halo 3 betaen gikk i vasken for disse personene!

8636143[/snapback]

Digger meg at jeg logga inn for 10 minutter siden og ingen ban.. :wee:

Skal flashe tilbake før jeg kobler til neste gang uansett for å være sikker.

Lenke til kommentar
Ghaundan og ThomasM: jeg ser ingen som klager her....alle vet jo at det er en katt og mus lek.

8635668[/snapback]

 

Kan ikke huske at jeg har sagt noen gjorde det HER heller, men mulig jeg tar feil. Forandrer det faktum at mange gjør det på andre forum hvor snakk om piratkopering ikke er like begrenset som her? Nei. Har fått meg litt småknising hvordan noen av de oppfører seg.

Lenke til kommentar

var vel forsåvidt nå det var forventet å komme, med spring update og hele sulamitten. Kan jo ikke klandre MS for å stenge ute folk med modifisert drev. Bør jo heller ikke være noe problem å kjøpe seg en ekstra core versjon i og med at man har spart tusenvis av kroner i spillutgifter så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...