Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg å bli bekymra her, venter med å spille til i morgen og sjekker forum om de har funnet ut flere detailjer. Tør ikke spille mer på xboxen i dag.. *koble ut nettverkskabelen*

 

 

Kanskje de banner alle som bruker backup av crackdown? Siden hver eneste har en unik nøkkel for å laste ned halo3, så de som har brukt samme backupen har blitt banned.

 

edit: MASSE Folk som får y: 6280 som feilmelding, dvs banned. :(

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Vel, jævlig bra planlagt av microsoft..

Først lokker de ut masse pirater på nett etter Halo3 med ikke ekte crackdown, også banner de dem. De kommer nok til å selge mange core konsoller de neste ukene.

8635399[/snapback]

Leste sånn sirka akkurat det samme på Bungie forumet. For et sammentreff, ai møst sei.

 

Det var en type som mente han hadde funnet ut hvorfor det er fucket: De legger så klart inn ny musikk! Doh!

Rakettforskeren.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mange som venter og heller kjøper en PS3 istedenfor å kjøpe en ny 360......

8635313[/snapback]

 

Fordi ?

8635381[/snapback]

 

Var egentlig bare en tanke jeg slang ut....Sikkert en del som ikke gidder å kjøpe en ekstra 360 bare for å kunne spille på Live, man kan jo fortsatt spille offline med backups så mye man vil. Sikkert noen sjeler som avventer og ser an situasjonen. Kanskje kommer en løsning for å spille backups på PS3 i løpet av de nesten månedene, kanskje synker den i pris, mer innhold vil komme til den etc.

 

Må innrømme at det var god timing fra MS sin side med Forza 2 rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar

Må si jeg slenger meg på hos Lakus, de som modifiserer firmvare og/eller bruker det til å kjøre "backups" burde forvente noe slikt. Man har ikke lov å gjøre dette, konsekvensene er ganske klare, og likevel gjør man det. Er det virkelig noe å sutre over da? Skal jeg skyte meg i foten og klage over at det gjør vondt? Eller rane en bank og sippe når politiet banker på døra?

 

Og det hjelper lite å si at man "bare" har modifisert firmvare, man vet godt at det er noe man ikke skal gjøre :p Jaja, kanskje noen lærer.

Lenke til kommentar

Jeg havner hele tiden på High Ground og Snowbound. Havner aldri på det tredje brettet. Vel vel, i morgen skal jeg spille litt til. Halo 3 Beta var ganske artig og gleder meg til fullversjonen kommer ut. Nesten så jeg går hen og forhåndsbestiller right away. Det frister å kjøpe spesialversjon, men om det er nødvendig vet jeg jo strengt tatt ikke.

Lenke til kommentar
Må si jeg slenger meg på hos Lakus, de som modifiserer firmvare og/eller bruker det til å kjøre "backups" burde forvente noe slikt. Man har ikke lov å gjøre dette, konsekvensene er ganske klare, og likevel gjør man det. Er det virkelig noe å sutre over da? Skal jeg skyte meg i foten og klage over at det gjør vondt? Eller rane en bank og sippe når politiet banker på døra?

 

Og det hjelper lite å si at man "bare" har modifisert firmvare, man vet godt at det er noe man ikke skal gjøre :p  Jaja, kanskje noen lærer.

8635509[/snapback]

Jeg har faktisk ingen brente spill, jeg bare had modifisert firmware for at disken skal spinne saktere og bråke mindre.

 

 

Eller så har jeg ikke kjøpt dvd plater enda :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Lurer på hvor mange som venter og heller kjøper en PS3 istedenfor å kjøpe en ny 360......

8635313[/snapback]

 

Fordi ?

8635381[/snapback]

 

Var egentlig bare en tanke jeg slang ut....Sikkert en del som ikke gidder å kjøpe en ekstra 360 bare for å kunne spille på Live, man kan jo fortsatt spille offline med backups så mye man vil. Sikkert noen sjeler som avventer og ser an situasjonen. Kanskje kommer en løsning for å spille backups på PS3 i løpet av de nesten månedene, kanskje synker den i pris, mer innhold vil komme til den etc.

 

Må innrømme at det var god timing fra MS sin side med Forza 2 rett rundt hjørnet :)

8635448[/snapback]

 

Jeg ser ikke helt problemet her. Man er fullstendig klar over at man blir utestengt fra xbox live hvis man blir tatt med modifisert konsoll. Det å syte over at man blir utestengt blir rett og slett for dumt.

 

Ser ikke helt hvorfor man skulle investere i PS3 fordi man ble tatt med buksa nede. Av en eller merkelig grunn er jeg ikke helt overbevist om at Sony kommer til å tillate bruk av modifiserte konsoller eller "backups" (warez) på nett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Først og fremst så er jeg skeptisk til historier hvor man har blitt "bannet uten grunn". Men uansett, har man nå blitt bannet uten grunn så skal det vel ikke så mye til for å få ordnet opp i det.

Lenke til kommentar
Først og fremst så er jeg skeptisk til historier hvor man har blitt "bannet uten grunn". Men uansett, har man nå blitt bannet uten grunn så skal det vel ikke så mye til for å få ordnet opp i det.

8635589[/snapback]

Hvis noen sier at de er umodifisert på XBOX forumet så er det fult forståelig, siden du logger inn med gamertag. Men når jeg leser det fra xbox scene og maxconsole så tror jeg at de har umodda dvd spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...